12a Mitja Marató Ciutat de Terrassa 16-gener-2011
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
16 de gener de 2011 a les 17:32 #29448
cargolParticipantTal com diu Jokermolt bona matinal amb solet però temperatura ideal per a correr.
Era la primera vegada que la corría i ha sigut gratificant encara que plena de tobogans.
A 3 kms de l’arribada es desfà el cordill d’una sabatilla, però si parava no hagués pogut arrancar de nou. A partir d’ara 3 nussos i no 2.
Molt content per la marca, ja que feia 2 anys que no baixava de 1h 30’i la resta de companys que hem anat, crec que també, però que us ho expliquin ells.
Salut i milles.
Abel16 de gener de 2011 a les 20:53 #29449
JordiParticipantFantàstica cursa …
Ben organitzada i molt bon ambient pels carrers de Terrassa.
Avui he fet com els músics: “arribar, tocar i marxar”, en el meu cas: “arribar, correr I marxar”. Per això només he pogut saludar a Cargol (abans de la sortida) Joker (que m’ha adelantat al km 17) i a Bru (A l’arribada… Per cert, espero que aquesta lesió quedi només en un susto. Cuida’t).
Els nervis i la inseguretat pel meu estat de forma s’han esfumat després dels primers metres de cursa, i al final he de donar-li la raó a Hache.
He acabat trinxant el meu millor registre a Terrassa i en part gràcies a Joan del C.A. Borges que n’ha acompanyat els 10 primers kms. Tot un luxe correr al seu costat.
Per cert, a mi m’han faltat alguns metres, no se si es culpa del meu rellotge…
La propera Barcelona d’aquí a 15 dies. Després Granollers i Balaguer…
Salut
Jordi
17 de gener de 2011 a les 16:03 #29453
ArnauParticipantOstras, ostras, com esta el personal!!! :blink:
Enhorabona a tots !!!
Salut i kms
17 de gener de 2011 a les 17:32 #29454
kepasanengParticipantSeguint el fil de la resta s’ha de dir que va ser una gran mitja!
El temps inmillorable (gràcies a l’homedeferro vaig dur la màniga curta i ho vaig agrair).
El recorregut duret amb tanta pujada i baixada :blink: però això ja ho sabíem!
La gent molt bé, animació correcta (no massa, però el paio de l’altaveu amb la canço del footing un crack! :laugh: )
I en el meu cas el temps molt bé, per ser que vaig sortir a rodar tranquil vaig estar a punt de fer millor marca! De fet vaig clavar el temps al segon de la mitja de Tarragona de fa unes setmanes (que ja és casualitat!:silly: )
I per la companyia perfecte! És molt d’agrair el gaudir de la companyia de gent amb tants kms a les cames com el cargol o l’hache. Se n’aprèn molt pels que fa menys que estem posat al mundillo! 😆
Venga, ens veiem a Borges!
Salut!
18 de gener de 2011 a les 19:29 #29464
JokerParticipantL’Aureli ens ha fet arribar les fotos d’aquesta Mitja…
Gràcies company!
Quin gran fotògraf! Jo no et vaig veure ni una sola vegada i en canvi queda claríssim que tu a mi sí. Enhorabona i repeteixo, gràcies per ser-hi!
18 de gener de 2011 a les 20:56 #29465
homedferroMembreEp!
Estupenda matinal a Terrassa!
Quedada aviadet al parquing del Camp d’Esports i guiats pel gran Hache, ens troba aparcament ben aprop de la sortida.
Recollida de pitralls, cafe, visites de rigor al Sr Roca, i corents a la sortida!
Circuit complicat sense un pam de pla i amb uns primers metres molt complicats per la estretor del circuit. Després un fart de pujar i baixar sense fi. I un parell de quilòmetres finals moooooolt llargs.
Raimon 1:24:50
Danic 1:25:32
Bru 1:28:36
Angelina 1:29:17
Coro 1:28:59
Cargol 1:29:41
Joker 1:30:17
Massa 1:30:49
Jordi 1:31:57
3a 1:32:29
Homedferro 1:35:08
mesigual 1:35:33
porcalleocho 1:37:09
Hache 1:38:10
Kespassaneng 1:43:05
Arcadi42 1:46:43
Albertbo 1:48:57
Àlvaro 1:50:49
Xeix 2:10:07Enhorabona a tots!
Afegiu i esmeneu, segons convingui!Felicitar a en Albertbo per la seva tornada i desitjar a en Bru una ràpida recuperació!
Salut!
18 de gener de 2011 a les 22:03 #29466
CritMembreAlbertboooooooooooo
Quina sorpresa veure’t a la portada!
Cuida’t company.
I al Bru, reposssssssssssss
18 de gener de 2011 a les 22:14 #29467
EnricModeradorSorpresa? SORPRESON!
Calladet t’ ho tenies, bandido!
Força Vida!
19 de gener de 2011 a les 21:45 #29473
albertboParticipant“A todos ustedes compadres a quienes yo llamo amigos estoy contento de teneros conmigo porque estamos aquí de nuevo”.
Això ho va dir el vell rocker de la foto i jo ho subscric, de manera que torno a donar la tabarra bo i agraïnt totes les (ostres, moltes ! :woohoo:) mostres d’algun tipus de suport rebudes durant temps, que ara no crec que calgui anar detallant.
El cas és que després de més d’un any tornava a una cursa. No va ser res premeditat que fos a “Cal SuperBru”, però aquest tipus de coïncidències ja em van bé. Per cert, sembla que vas tenir algun problema físic. Recupera’t aviat, eh ?

Les darreres curses havien estat tot patacades, i jo no ajudava a que fos d’una altra manera. Aquest temps ha estat de convulsió i d’endreçament intern. Córrer sempre hi ha estat, poc o molt. Les curses no sempre, i de fet, després de comprovar que allò que em semblava com l’objectiu d’un tornar-a-començar (córrer una mitja) no només no m’ha matat sinó que m’ha tornat a fer gaudir… és possible que en faci alguna que altra més :whistle:.
Terrassa no em va semblar una mitja tan dura, potser per l’ànim que duïa de només participar, sense forçar res, sense disputar ni un sol metre dels 21097. A no tornar-me boig en les baixades i a filosofar en les pujades, vaja !

M’agraden aquest tipus de curses tan entretingudes, de gira-i-tomba, sempre pel casc urbà. Excel·lent organització, especialment l’impecable tall del trànsit rodat.
Únic contrapunt negatiu: només vaig poder tenir un breu intercanvi d’impressions amb Hache abans de la sortida i vaig saludar-me amb kepasaneng ja en cursa. Uf, molta gent ! No vaig reconéixer a ningú més ni abans ni després. Altres ocasions per trobar-nos hi haurà, suposo.
Ah, sí ! Que també vaig clissar des de lluny a lo marrako i al seu objectiu sempre a punt. Jo no m’agrado mai gaire, a les fotos, però aquest cop sí. Ell ha captat la genuïna alegria que jo sentia. Gràcies, Aureli.
19 de gener de 2011 a les 23:30 #29474
Xavier de la Fuente LópezParticipantNomes enviar molt i molts anims al BRU
Ja es mala sort correr a casa i lesionar-se. Segur k ven aviat estarem fent series un altre cop!!!20 de gener de 2011 a les 8:02 #29475
cargolParticipantBenvingut de nou Albertbo i amb un registre que augura que “vuelves por tus fueros”·
De ben segur que ens veurem amb alguna que altra cursa, ara que t’ha tornat a picar el cuquet.
Salut i milles.
Abel21 de gener de 2011 a les 12:19 #29487
bruParticipantIeeeeeps,
Gràcies a tots pels ànims, tot sigui això!!!!!
Diumenge, un trencament al bessó al km 20 em va fer parar en sec i entrar a meta caminant ben coix.
Ja tenia el bessó carregat de feia dies, i com que no sabem estar parats, doncs :S ….ara segurament, m’estaré un mes aprox. descansant…que també ja em tocava!!!

Estava apuntat a Barcelona, però aquest any, després de tres anys seguits, no podrà ser :angry:
Enhorabona a tots pels bons resultats que vàreu fer, com molt bé ens diu l’homedeferro, no es una cursa gens fàcil per fer bones marques.
Salut
21 de gener de 2011 a les 19:40 #29491
alexoroParticipantÀnim Bru!!!
22 de gener de 2011 a les 17:00 #29494
cargolParticipantVinga Bru amb un quants massatgets i uns díes de descans, deseguida tornaràs a recuperar-te.
Molta salut campió.
Abel -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.