Zegama-Aizkorri, 24-05-2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

RamonSensepor
    Participant

Pau, doncs si vols anar-hi, ja ho saps,…a jugar a la loto B)
    Però sense desmereixa els bascos, bé crec que a casa nostre podem fer marathons amb igual de caliu i ben nostrada, llàstima de Berga, perque hauria pogut ser un bon referen, a veure si l’Antonio, el pare de la Vall del Congost ho aconsegueix.

Pau
    Participant

Ramonsensepor,

Ja hi jugo a la lotozegama, però ha de tocar….

I amb tots els respectes per les maratons locals, la del Congost, per exemple, és d’un nivell de dificultat molt similar, d’una gran bellesa paisatgística, molt bon ambient i una organització que no té res a envejar-li a Zegama, per mi és millor.

Però d’quí a que hi hagi el públic i el caliu que hi ha a Zegama o a la Behobia tant amb sol com amb pluja… em sembla que no és cosa de l’Antonio ni d’en Robert.

Som com som no crec que ho canviem.

Això sí, els corredors que tenim són els millors :)

Assumpta
    Participant

Holaaa!

Saltamarges, Buf i Sed enhorabona per la marató, bé i si hi ha algú més per aquí que l’ha fet també.

Us penjo unes quantes fotos que vaig fer ahir.

http://picasaweb.google.com/fotoscurses/MaratoZegama240509?feat=directlink

Salut!!

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Enhorabona a tots els cracks, Saltamarges una bèstia!!!!!:) , Sed, fent bon camí cap a Ítaca ;) , en Buf, tot coratge i la 3a, tot una campiona!!!!

Assumpta, com sempre, boníssimes fotos!!!!:)

Salut campions!!!!!!!

saltamarges
    Participant

Bufffff!! quina passada!!! Mira que ho havia vist cada any per la tele, però per molt que t’ho intentis imaginar, fins que no hi ets no entens què és Zegama.
    A l’arriba després de més de quatre hores corrent, xop i mort de fred, els peus trinxats, els bessons que em rebentaven, enrabiat amb mi mateix per un mal final de cursa i al cap d’uns segons pensava ….. ja està? ja s’ha acabat? no pot ser!! ja s’ha acabat!! En vull més!! Vull que passi un any i tornar-hi!!!

És increïble, un dia d’aquells per quedar-se a casa ben tapadet llegint un llibre o mirant la tele. Boira i més boira, fred, pluja … i per tot arreu gent i més gent animant. A l’Aratz, a Sancti Spiritu, a l’AizKorri, a l’Aitxurri ….. En atansar-te ja anaves sentint la remor des de lluny i un cop dins el passadís de públic les cames anaven soles, la pell de gallina i reconec que més d’una llàgrima s’anava escapant. Mil coses em passaven pel cap, tot el què la muntanya m’ha donat i sobretot el què m’ha pres.

En quant a la competició una mica decebut. Continuo tenint problemes amb els bessons i un cop més tot i prendrem tota la primera part de la cursa amb molta calma, faltant 10 km els bessons van tornar a dir prou. Vaig haver de parar-me a fer estiraments i tot i perdre 5 o 6 posicions vaig poder seguir fins al final i fins i tot recuperar-ne algunes.
    En fi una mica de ràbia i impotència perquè veus que les hores i hores d’entrenaments no han donat el fruit que esperaves però alhora content perquè se que soc un privilegiat només pel fet de haver-hi estat i haver viscut l’experiència de córrer a Zegama.

En fi, Pau, assumpta, Bodi, Gardeñes … encantat d’haver-vos conegut.
    Assumpta molt xules les fotos i espero que et recuperis de la patacada.

Assumpta
    Participant

Saltamarges,
    gràcies. ja estic bé, canviant de colors però bé. Tal com dieu xapa i pintura més una mica de restauracó.

Salut!

Roser
    Participant

Moltes felicitats als participants del Km0 , ho vareu fer molt be sou genials , ara a descansar una mes a la butxaca….

Buff!
    Participant

Encara no he fet la crònica, però de moment us podeu anar fent a la idea amb aquest recull de fotos.:cheer:

http://picasaweb.google.es/jbonellb/ZegamaAizkorri2009?feat=directlink

S'està mostrant 8 entrades - de la 31 a la 38 (d'un total de 38)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.