Zegama-Aizkorri, 24-05-2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Arctos
    Participant

OHHHHH!!!!

Doncs un altre any serà, en part ja m’està bé perquè aquest any no vaig per bon camí i hauria anat a fer el ridícul.
    Algú ha tingut sort???

Salut

Crit
    Membre

Arctos ha escrit:

Quote:
    OHHHHH!!!!

Doncs un altre any serà, en part ja m’està bé perquè aquest any no vaig per bon camí i hauria anat a fer el ridícul.
    Algú ha tingut sort???

Salut

Buff!

Neus
    Participant

Què hi farem!, un altre any serà.

Buff!
    Participant

homedferro ha escrit:

Quote:

Doncs sí. He tingut la sort de ser un dels 175 elegits :ohmy: pel sorteig d’entre els més de…. 1.400! :woohoo: pre-inscrits. El somni de qualsevol amant de les curses de muntanya.
    Espero saber correspondre al repte.
    :dry:

saltamarges
    Participant

Queden tres dies!!!!!

Estic ben acollonit!!!

Tants anys veient-ho per la tele i ara que jo ho tinc a tocar estic ben cagadet.

Fins ara els entrenaments i les curses de preparació han anat força bé i les sensacions són molt bones, però qualsevol molèstia, sensació estranya …… :unsure: :unsure: :unsure:

En fi….fa molts anys que desitjava poder estar a Zegama, ara només tinc ganes que sigui ja diumenge i vagi tot bé.

Bona nit, saltamarges!

Estic segur que ho faràs molt bé , i faràs un gran paper. A més a més, demostraràs a aquets de la federació que ets un autèntic crack.

I amb l’entrenament que portes crec que no patiràs gens, ara el que toca és descansar i concentrar-te per la cursa, i no et pressionis massa….

Molts ànims i força Zegama!!!!!

By Keds
    Participant

Saltamarges…..tu no t’has de preocupar per res….ja es quedaran ben “acollonidos” els altres participants quan et vegin a tu a la línea de sortida…..MOLTA SORT !!

Mestre Buff…..Ho sento ! Un altre any serà. Ets un esperit jove, i més tard o més d’hora podrem llegir una crònica teva de Zegama…..que et recuperis ben aviat!

homedferro
    Membre

Ep!

Saltamarges, ves i disfruta, que serà la millor manera de que vegin qui ets!!!

i acaba el que vaig deixar incomplert…:P

Buff, l’any vinent a tornar-hi! :woohoo:

homedferro
    Membre

Ep!!!

Excel·lent notícia llegida al fórum correcat!

Buff ha escrit

Quote:
    Oééééééé, Oé, Oééééééée!!!
    PUC ANAR-HI!!
    De forma sorprenent m’ha deixat de molestar la lesió i, encara que sigui anant al límit dels temps de pas, diumenge podrè ser a la línia de sortida.great No obstant, per compromisos familiars no arribarè a Zegama fins dissabte al vespre, erf a temps però de sopar amb la colla.
    Gràcies pel vostre suport, companys. Potser també hi ha tingut alguna cosa a veure l’ajut moral. Espero poder acabar.

Luigi
    Participant

Molta sort Xavi, t’ho passaràs molt bé, et faràs un fart de saltar rocs i competir, doncs la gent va molt forta. Porta unes sabatilles pel fang B)

Buff excel.lent notícia ;)

Si plou encara serà més èpic. De totes maneres, heu de tornar sans i estalvis i explicar-nos-ho :)

By Keds
    Participant

By Keds ha escrit:

Quote:
    Mestre Buff…..Ho sento ! Un altre any serà. Ets un esperit jove, i més tard o més d’hora podrem llegir una crònica teva de Zegama.….que et recuperis ben aviat!

By Keds……..PROFETA !!!B)

Salutacions.

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Buff, saltamarges, vinga, a tope, disfruteu molt, segur que sí :) , i sobretot, ja ens ho explicareu…algun any, algun any, caurà…:dry: ;)segur!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salut

Saltamartí
    Participant

.
    .
    Ei,

Volia desitjar-vos sort als que aneu a la marató. A veure si us veiem per la tele o pel yotube fen una bona cursa.

Personalment, m’agraden molt les curses de muntanya i us envejo de veritat :woohoo: podem dir, quina sort.

Au ànims i a disfrutar-la.

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Luigi
    Participant

Amb el permís de l’homedferro:

saltamarges 4h 22min 54s
    SED 5h 21min 22s
    Montse Coll 6h 44min 27s
    3a 6h 50min 26s
    Buff! 7h 41min 51s

ENHORABONA A TOTHOM!!!!!!!!!!!!! B)

Pau
    Participant

Jo vaig coneixer a en SED i a en saltamerges :)

En SED, després de dues hores d’haver arribat encara semblava caminar enlairat a un pam de terra :laugh:

En saltamarges semblava més acostumat, quina passada COM CORRE :blink:

A qui pugui pensar que en Buff! va fer una mala marca, quan ell us expliqui les peripecies previes ja canviareu d’opinió :cheer:

Vaig fer d’animador, quina envejassa que em veu donar. JO HI VULL ANAAAR!

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 38)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.