Zegama-Aizkorri, 24-05-2009
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
20 de febrer de 2009 a les 21:32 #19255
ArctosParticipantOHHHHH!!!!
Doncs un altre any serà, en part ja m’està bé perquè aquest any no vaig per bon camí i hauria anat a fer el ridícul.
Algú ha tingut sort???Salut
20 de febrer de 2009 a les 21:36 #19257
CritMembreArctos ha escrit:
Quote:OHHHHH!!!!Doncs un altre any serà, en part ja m’està bé perquè aquest any no vaig per bon camí i hauria anat a fer el ridícul.
Algú ha tingut sort???Salut
Buff!
21 de febrer de 2009 a les 10:22 #19262
NeusParticipantQuè hi farem!, un altre any serà.
26 de febrer de 2009 a les 18:08 #19390
Buff!Participanthomedferro ha escrit:
Quote:·Buff!!!
Doncs sí. He tingut la sort de ser un dels 175 elegits :ohmy: pel sorteig d’entre els més de…. 1.400! :woohoo: pre-inscrits. El somni de qualsevol amant de les curses de muntanya.
Espero saber correspondre al repte. :dry:20 de maig de 2009 a les 20:46 #21322
saltamargesParticipantQueden tres dies!!!!!
Estic ben acollonit!!!
Tants anys veient-ho per la tele i ara que jo ho tinc a tocar estic ben cagadet.
Fins ara els entrenaments i les curses de preparació han anat força bé i les sensacions són molt bones, però qualsevol molèstia, sensació estranya …… :unsure: :unsure: :unsure:
En fi….fa molts anys que desitjava poder estar a Zegama, ara només tinc ganes que sigui ja diumenge i vagi tot bé.
20 de maig de 2009 a les 21:25 #21323
Fedor Galceran ArellanoParticipantBona nit, saltamarges!
Estic segur que ho faràs molt bé , i faràs un gran paper. A més a més, demostraràs a aquets de la federació que ets un autèntic crack.
I amb l’entrenament que portes crec que no patiràs gens, ara el que toca és descansar i concentrar-te per la cursa, i no et pressionis massa….
Molts ànims i força Zegama!!!!!
20 de maig de 2009 a les 21:35 #21324
By KedsParticipantSaltamarges…..tu no t’has de preocupar per res….ja es quedaran ben “acollonidos” els altres participants quan et vegin a tu a la línea de sortida…..MOLTA SORT !!
Mestre Buff…..Ho sento ! Un altre any serà. Ets un esperit jove, i més tard o més d’hora podrem llegir una crònica teva de Zegama…..que et recuperis ben aviat!
21 de maig de 2009 a les 9:04 #21335
homedferroMembreEp!
Saltamarges, ves i disfruta, que serà la millor manera de que vegin qui ets!!!
i acaba el que vaig deixar incomplert…
Buff, l’any vinent a tornar-hi! :woohoo:
21 de maig de 2009 a les 10:53 #21336
homedferroMembreEp!!!
Excel·lent notícia llegida al fórum correcat!
Buff ha escrit
Quote:Oééééééé, Oé, Oééééééée!!!
PUC ANAR-HI!!
De forma sorprenent m’ha deixat de molestar la lesió i, encara que sigui anant al límit dels temps de pas, diumenge podrè ser a la línia de sortida.great No obstant, per compromisos familiars no arribarè a Zegama fins dissabte al vespre, erf a temps però de sopar amb la colla.
Gràcies pel vostre suport, companys. Potser també hi ha tingut alguna cosa a veure l’ajut moral. Espero poder acabar.21 de maig de 2009 a les 11:22 #21339
LuigiParticipantMolta sort Xavi, t’ho passaràs molt bé, et faràs un fart de saltar rocs i competir, doncs la gent va molt forta. Porta unes sabatilles pel fang
Buff excel.lent notícia
Si plou encara serà més èpic. De totes maneres, heu de tornar sans i estalvis i explicar-nos-ho
21 de maig de 2009 a les 13:04 #21341
By KedsParticipantBy Keds ha escrit:
Quote:Mestre Buff…..Ho sento ! Un altre any serà. Ets un esperit jove, i més tard o més d’hora podrem llegir una crònica teva de Zegama.….que et recuperis ben aviat!By Keds……..PROFETA !!!
Salutacions.
21 de maig de 2009 a les 17:35 #21343
bruParticipantIeeeeeps,
Buff, saltamarges, vinga, a tope, disfruteu molt, segur que sí
, i sobretot, ja ens ho explicareu…algun any, algun any, caurà…:dry:
…segur!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Salut
21 de maig de 2009 a les 20:05 #21345
SaltamartíParticipant.
.
Ei,Volia desitjar-vos sort als que aneu a la marató. A veure si us veiem per la tele o pel yotube fen una bona cursa.
Personalment, m’agraden molt les curses de muntanya i us envejo de veritat :woohoo: podem dir, quina sort.
Au ànims i a disfrutar-la.
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
25 de maig de 2009 a les 7:37 #21442
LuigiParticipantAmb el permís de l’homedferro:
saltamarges 4h 22min 54s
SED 5h 21min 22s
Montse Coll 6h 44min 27s
3a 6h 50min 26s
Buff! 7h 41min 51sENHORABONA A TOTHOM!!!!!!!!!!!!!
25 de maig de 2009 a les 8:24 #21443
PauParticipantJo vaig coneixer a en SED i a en saltamerges
En SED, després de dues hores d’haver arribat encara semblava caminar enlairat a un pam de terra :laugh:
En saltamarges semblava més acostumat, quina passada COM CORRE :blink:
A qui pugui pensar que en Buff! va fer una mala marca, quan ell us expliqui les peripecies previes ja canviareu d’opinió :cheer:
Vaig fer d’animador, quina envejassa que em veu donar. JO HI VULL ANAAAR!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.