XVI Mitja marató "Ciutat de Tarragona", 25 nov. 07

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    By Keds
    By Keds
    Participant

Km0 "IMPERIAL TARRACO" – 15 ….. Km0 "DONOSTI" – 10

( TOMA YA !! )

Ash
    Participant

Bones!

Finalment ahir em vaig inscriure, a darrera hora com sempre.
    Desprès de la Behobia serà la meva primera mitja marató. Vaig viure uns quants anys per aquelles terres, així que em serà especial corre per allí.

Ens veiem!

Karri
    Participant

Jo també em vaig inscriure ahir a última hora i de casualitat… no me’n recordava que tancaven inscripcions tan d’hora!!!

Ens veiem a Tarragona. Per mi OK a les 9:35h al guarda-roba.

txitx17
    Participant

Jo també m’apunto.
    Estava molt fluix però Roma34 m’ha liat, com sempre…
    Compteu amb mi.

Victor17

Joker
    Participant
    Quote:

( TOMA YA !! )

Km0 "IMPERIAL TARRACO" – 15x21097m=316,455 kms
    Km0 "DONOSTI" – 10x42195m=421,95 kms

……als de Tarragona us en falten 5 per igualar-nos… 😉 😆

JFK
    Participant

Fins avui no tenia clar si podia anar a la mitja de Tarragona, però m’he quedat sense poder-me inscriure perque ja s’han completat les inscripcions

Si algú no hi pot anar, pel motiu que sigui, li pago l’inscripció i corro en lloc seu.

Salutacions i km’s

cargol
    Participant

Companys:
    Jo marxo el dissabte a Salou i em quedaré allí ja pel diumenge, per tant no podré compartir cotxe.
    Salut i milles.
    Abel

Adolfo
    Participant

Aunque suene a contradictorio, voy a Tarragona pero estoy con Madjoker y el resto de los "DIEZ VALIENTES". 42,195 no es el doble de 21,0975, es bastante más, es como un 8000 no es como hollar dos veces un 4000.

Aún así me uno con By Keds en intentar que os "piquéis". Madjoker, veo que has saltado a la primera. !A por todas! ! A muerte! Vas a hacer un marcón porque eres un monstruo…..

Joker
    Participant
    Quote:
    Aunque suene a contradictorio, voy a Tarragona pero estoy con Madjoker y el resto de los "DIEZ VALIENTES". 42,195 no es el doble de 21,0975, es bastante más, es como un 8000 no es como hollar dos veces un 4000.

Aún así me uno con By Keds en intentar que os "piquéis". Madjoker, veo que has saltado a la primera. !A por todas! ! A muerte! Vas a hacer un marcón porque eres un monstruo…..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de bon rotllo, eh!

Ho passareu molt bé a Tarragona….penseu que durant una bona estona tots estarem corrent al mateix moment…vora el mar…que bonic!

No us he recordat una companya del fòrum amb nom de rèptil, ara? tot i que no tinc, ni de bon tros, la seva sensibilitat…:lol: 😆 😉

baldato
    Participant
    Quote:
    Jo també em vaig inscriure ahir a última hora i de casualitat… no me’n recordava que tancaven inscripcions tan d’hora!!!

Me pasó lo mismo, no era consciente de que cerraban tan pronto, y si se me lía un poco más la mañana me quedo con las ganas… 😡 ¡y el viernes había estado en una caixa a pagar y me fui porque había mucha cola!. Después de pagar el lunes elegí la opción del teléfono para hacer la inscripción, y aquel teléfono echaba humo. No exagero nada si digo que probé 20 veces hasta que conseguí coger linea… Pero ya está :D .

Respecto a compartir viaje, en principio he convencido a la parienta para marchar el sábado para pasar allá el fin de semana con la nena. Si fallase algo intentaría unirme a última hora, y si no es posible, pues a bajar solo y ajo y agua…

¡Qué gran foto, cuantos compañeros, ya estoy impaciente!

By Keds
    By Keds
    Participant
    Quote:

( TOMA YA !! )

ACTUALITZACIÓ DE DADES……..

Km0 "IMPERIAL TARRACO" – 18 ….. Km0 "DONOSTI" – 10

(TOMA…..TOMA…..I TOMAAAA!!!!….)

bodi
    Participant

Ja en podeu afegir un de més 😉

Això sí totalment en "plan de paseo" a intentar baixar de les dues hores. La familia és la familia, i el meu cosí bé que s’ho mereix. Aquest any no li puc fallar tot i que en més d’una ocasió el meu cap anirà cap a la Conxa on hi haurà molta gent amb ganes de dir la seva.

Salut….i fins diumenge 😉

ROMA34
    Participant

ROMA34 I VICTOR17 ESTEM APUNTATS PER FER UNA TIRADETA LLARGA .

ANIREM MOLT SUAU PERQUÉ ESTEM FLUIXETS …..

BODI SI ESTAS PER LA CUA SEGUR QUE FEM UNS KM JUNTS.

MADJOKER: deus estar cagat ??? no ???? 42 km 😈 ara és quan un pensa " perqué hem vaig liar amb lo tranquil que estava".

SORT A TOTS ELS VALENTS DE DONOSTI

Eli
    Participant

Ui Madjoker, us guanyem de sobres. Llistat del Club atlètic Borges que també ens considerem del KM0 (la Pili i jo ja ens hem comprat la camiseta, ala!):
    ANDREU SALVADÓ
    TONI SALVADÓ
    JORDI PAGÉS
    JAUME VIÑUALES
    JOAN MORLANS
    JOSEP M MORLANS
    TONI SANCHEZ
    JOSEP MINGUELLA
    XAVI SAHUQUILLO
    ELISENDA
    PILI
    MANEL PINILLOS
    JORDI GIL
    VICTOR SANS
    DANI MOLAS
    SALVADOR PERELLÓ
    RAMON OLIVART
    JOAN SAFONT

18 EN TOTAL !!!!! 21090 X 18 = 379,746 !!!! QUE SUMATS ALS ALTRES SON: 696.201 !!!!!!!!!!
    (EM SEMBLA QUE US GUANYEM EH?)
    JEJEJE… 😈 😈

Josep Antoni
    Participant

Tots els meus ànims per a la gent de Donosti però jo també estaré a la mitja de Tarragona.

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 96)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.