V Marató d'Empúries, Catalunya, 29 d'abril de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    montoliu
    Participant

i bon hora!

Déu n’hi dó quin goig que fa aquesta taula,………

Ah!!, per cert, ho dic per si a algú se li ha oblidat: ¡que diumenge hi ha una marató, eh??!!!!!! espavileu-se

un saludo

Crit
    Crit
    Membre

Bones,

No estic per maratons, des de diumenge que no puc sortir, tot sigui perquè el 17 de juny…

Però bé, diumenge hi serem, sense cap pressió i a passar la mitja molt suau. Llavors veuré què faig, en tot cas, cap pressa.

Per cert, les previsions són:

màx. 19
    mín. 13

prob pluja: 55 %

vent de llevant i la mar moguda no apta pel bany.

Au, salut!

Joker
    Participant

Bon dia!

artur42, l’Angeltorrent comenta en un post anterior:
    "Ja tenim taula reservada i confirmada per uns 47 a les 21h.
    El restaurant és el Sotavent, davant de la plaça Catalunya de l’Escala."

crit, just fa un moment estava mirant el temps i m’he alegrat en veure que per diumenge estarà núvol i les temperatures no seran tan altes…espero que així sigui!, sobretot pels que correu la marató 😳 😳 :oops:. Espero estiguis recuperat pel weekend 😉

Per cert, fa temps que no visito la Costa Brava. És millor anar-hi per l’Eix o per l’A7?

jmarkala
    Participant

Companys i companyes ,

Espero que tingeu molta sort, que us vagi molt be i estic segur que deixareu el pavelló de Ponent i de KM0 com es mereix.

Anims i sort. :D :P

salut i kms

estefi
    Participant

:D ESPERO UNA BONA MARATO PER TOTS!!!!!!!!
    JA ESTA APROP….. FOTOS I CRONIQUES EL DILLUNS :D

DESCANSAR , JA ESTA TOT FET….. 8)
    BONA CURSA I PETONS A TOTS…..
    ESTEFI. 😉

Xeix
    Participant
    Quote:
    … a l’ombra dels aiguamolls de l’Empordà …

Crit,

Segurament l’ombra 😳 és el que m’haurà fet inscriure’m a la marató, ens veiem al sopar :D

Crit
    Crit
    Membre

No és l’ombra què t’hi ha fet inscriure…

Xeix, Pau, Bru, Bodi, Massa i mils noms més van lligats a aquesta marató. En podríem escriure un llibre del què hem viscut en aquesta cursa.

Ens veiem al sopar i brindem per la mare que ens parir a nosaltres i els nostres somnis, el nostre companyonisme…

Apa que jo ja he rodar 25′ i ja no puc dir que vaig en blanc a la marató 😆

Salut

bodi
    Participant

C r i t

d i x i t ! ! ! !

Salut 😉

Hache
    Hache
    Participant

Deu n’hi do, quina bona colla cap Ampúries, que tingueu tots una bona cursa i sobretot una bona estada.

Que ho disfruteu molt ❗ ❗ ❗

Una abraçada;

Jose H

Álvaro
    Participant

Companys,

Això ja ho teniu fet, només us falta córrer 42.195 m, poca cosa.

Que els vostres resultats arribin al nivell de les vostres expectatives i les vostres il•lusions. I si no és així, que ho sapigueu digerir ràpidament.

Força! :D :D :D

albertbo
    Participant

Amics,
    des de diumenge passat que no havia fet res. Aquesta setmana només volia sortir un dia, no pas avui, només a estirar les cames, però porto un ritme a la feina d’upa, i em llevo ja cansat.
    El cas és que avui tenia mitja horeta i he sortit. També he sentit dolorets on no n’hi havia abans, cames feixugues… M’aniria bé un massatge d’aquells que fan servir els bons corredors.
    A hores d’ara no veig gens clar com pot anar diumenge.
    Demà enfilo cap a l’Empordà. El viatge també és prou apallissant, així que dissabte DESCANSARÉ TANT COM PUGUI. Turisme ben poc, i per això tampoc us acompanyaré en el sopar. Ho sento, nois, crec que no convé.
    Bones digestions, i que diumenge tinguem bones sensacions !!
    (guaita tu, un rodolí)

Joker
    Participant

albertbo, espero, si més no, ens puguem veure a la sortida i fer-nos la foto "oficial" tots plegats 😉

bru
    Participant

Ieeeeps,

ara si que ja ho tenim aqui!!!!
    Vinga, fins dissabte, o diumenge a la sortida, per fer-nos la gran foto del Km0

Salut…ara nomès toca disfrutar :?

Artur42
    Participant

Gràcies a tots pels ànims, i….tornarem.

Per cert, possiblement serà la meva última cursa….abans de la Cursa dels Templers, que no correré, per cert.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Quin cap de setmana us espera!!!! Segur que molts ja gaudiu de L’Escala i voltants, el mar i un entorn idílic. Oblideu-vos de la cursa fins demà passat al matí.

Això sí, d’aquí 36 hores aproximadament….canya!!! que us vagi molt bé a tots.

Una abraçada.

S'està mostrant 15 entrades - de la 76 a la 90 (d'un total de 94)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.