Mitja Marató de Barcelona, 30 gener 2011

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Hache
    Hache
    Participant

El primer que vull dir és que no em considero la persona més sociable del mon, però va ser un total encert compartir viatge amb la Mireieta, l’1_tim i el kepasaneng, va ser tot un plaer ;) malgrat la hora de sortida amb la que vam coincidir al Barris Nord amb la gent que es retirava de “La fiebre del Sábado Noche”:side:

En quant a la cursa en si, coses a millorar;

1- No havia un trist lloc a cobert on poder canviar-te
    2- Vaig saber exactament el que senten les sardines quan les enllaunen, a l’hora d’entrar als calaixos de sortida per una minúscula porta que controlava un pobre senyor que prou feina tenia de no ser atropellat per la massa d’atletes.
    3- Al km. 5 només havia avituallament a un dels costats, per 8000 persones!!!!
    4- Aquí no té culpa la organització (o si), però vull felicitar efusivament a tots els retalladors que amb la màxima de que“el camino más corto es la línea recta” es van estalviar una bona quantitat de metres, però el pitjor de tot és que havia zones en que els que passàvem per on tocava érem minoria. Els engegaria directament a pastar al camp però no ho faré, allà ells i la seva ètica.
    5- Per la meva part es podien haver estalviat la medalla, no li trobo cap sentit en una mitja, de fet es podien estalviar la samarreta no només en aquesta cursa si no a totes, a canvi de millors serveis i millors preus.
    6- Tornem al punt 1, no sé on se va dutxar el Jordi (suposo que a l’hotel), però un cop acabada la cursa i un pel mullats per la pluja, a tornar a canviar-se al carrer. Una mica tercermundista.

Pel que fa a la meva cursa crec que els meus millors temps han passat però ho gaudeixo i pateixo igual, al final 1:36:22 que dono per bons, i fent la segona part de la cursa un pèl més ràpida que la primera. Amb els anys potser aprendré a còrrer i tot..

Al final content de passar una bona matinal fent una de les coses que més m’agrada i compartir-ho amb els tres cracks que m’acompanyaven que van aconseguir les seves fites i estaven més que contents.

Enhorabona a tots pels temps assolits (esperem llista oficial de l’homedferro), i fins la propera.

Jose H

Luigi
    Participant

Vaig baixar divendres a BCN i de pas vaig recollir el pitrall, però finalment diumenge no vaig baixar a fer la cursa

No tinc una bola de cristall, però ja m’esperava tot el que comenteu com a aspectes a millorar. Són ja diverses edicions que els corredors demanem millor atenció i sembla que la organització només vetlla per augmentar la venda de pitralls

A més a més, els que som de la província de BCN no podem recollir el pitrall el mateix dia de la cursa (jo visc a 70 kms de BCN…)

En fi, em sap greu perquè el circuit és molt bo i és tot un gust córrer per aquells carrers però amb mi ja hi poden deixar de comptar pels propers anys

Aquí acaba aquesta interessantíssima crònica :dry:

kepasaneng
    Participant

Diumenge, 5:30 del matí. Quatre matats :S (no quatre de pocs, sino quatre de quatre) es troben al parquing del barris nord. Entre gent que surt de l’antic 4 valents vencen la son i la previsió metereològica per anar a córrer 21km a barcelona…

Sí, aquests 4 matats som la mireieta, l’1_ltim, l’hache i servidor. Sort de la bona companyia que ens va fer més amé el madrugón que ens van fotre!:blink:

Subscric la totalitat dels punts negatius del company hache. Tot i que aquest any la sortida la van canviar per evitar embussos, abans de la sortida tenia la sensació de que només em faltava l’escabeche per ser una sardina al 100%. Els embussos continuaven, sobretot baixant les rambles i el punt més dramàtic van ser els avituallaments, que tot i ser llargs eren un punt negre total.:angry:

De fet va ser en el segon avituallament on vaig deixar la companyia de la mirerieta, després de passar les pluges junts vam empendre camins separats a partir del km 10, tot que a la vista del temps finals no van ser gaire separats!

Al final, tot i la gent, les mancances de l’organització, el temps i la son… vaig arribar molt content per aconseguir el repte del dia, que era fer MMP. :cheer:

A l’arribada ens vam trobar també el Carlos, que ja havia arribat, i l’agulletaman que es va haver de retirar (a per la propera!)

En resum, tot i no ser la millor cursa… per mi, que me quiten “lo corrio”! :woohoo: I ja, a per la propera a Granollers!! :silly:

Salut!

baldato
    Participant

Hola

Creo que ya está todo dicho. Y siento estar de acuerdo en casi todo.

Encuentro el principal aspecto positivo de esta carrera en un recorrido favorable, con un asfalto casi perfecto, donde una vez que consigues correr es difícil quedarse solo (al menos a mi modesto nivel…).

La bolsa y los servicios… pues bueno. Me dan una L gigantesca, al intentar cambiarla por una M me mandan a incidencias, y en aquel momento, en un minuto de lucidez, pienso: si el problema es la cantidad de camisetas que tienes en casa, ¿para qué vas a pasarte aqui media hora intentando cambiar una camiseta que cualquier día vas a tirar?. Respecto a los servicios habitualmente los utilizo muy poco, asi que ningún problema.

Lo que no me gustó nada fue el tema del acceso a los cajones de salida que tan bien ha descrito el compañero hache: el problema fue para conseguir entrar (aguantando el tipo entre los empujones) faltando cinco minutos para la salida. Hubo quien tomo la salida desde fuera de valla y quien la saltaba… Si en la San Silvestre de Lleida percibí un cierto peligro cuando nos hacían retroceder unos metros a todos en la linea de salida, aqui lo que sentí fue auténtico MIEDO al pensar en la posibilidad de que sonase la salida estando aún fuera y la cosa se descontrolara, con tanta gente y vallas por medio… Creo que se deben organizar estas acumulaciones de personas cuidadosamente y con un margen amplio de seguridad, limitando el número de plazas sin es necesario; lo importante es evitar que se creen situaciones de PELIGRO.

La carrera, sin pena ni gloria. Objetivo realista cumplido, a punto de abandonar por primera vez en una carrera a pie, debido a que el chubasco fuerte nos cayó encima más o menos en los km 9 y 10, cuando pasábamos a 200 metros del guardaropa. Y es que como la temperatura no era muy baja tomé la salida con atuendo nada diferente al que uso en la carrera de la Espluga, y a falta de 50 minutos de carrera, no yendo muy bien (lejos en aquel momento del objetivo), lloviendo bastante guapo, y con recuerdos de donosti y otras hazañas… Finalmente sigo y en allá por el km 15 alcanzo al grupo 1,30, donde encuentro a jordi y petit. Me planteo seriamente quedarme allí cómodo hasta el final, pero ellos tiran adelante y esto me anima a hacerlo también. Los últimos km me salen bien, maquillando un poco la marca y sobre todo la moral, para acabar pensando que hubiera sido una pena haber plegado.

Bueno, hasta Balaguer los que os animeis a venir; aqui seguramente no habrá tantos problemas de masificación ;) .

Jordi
    Participant

Molt bones! M’agradaria dir que no estic d’acord amb l’Hache però té més raó que un sant. Moltes deficiències a les que afegiria alguna més, com per exemple, l’aglomeració de gent a l’arribada on fins i tot hi havia el perill de dificultar l’entrada d’atletes, i mira que hi havia lloc en tota l’explanada! El que passa és que tot queda compensat amb el plaer de córrer pels carrers de Barcelona, que a mí, particularment, em va omplir molt. Com envejo no poder anar a la Marató!
    Pel que fa a la meva cursa, us he de dir que tinc un nivell molt justet i els meus prop de 90 quilos em suposen una càrrega molt dura d’arrossegar. Cap als anys 2003 i 2004 tenia una marca d’1h 50m assolida a Sitges i ara itento apropar-me a aquells registres. L’objectiu era passar dels 2h. 10 de Salou a les 2h., però no va poder ser. Finalment 2h. 04m 53s. Probarem d’atançar-nos a la propera! Tot i això, content i satisfet cap a casa.
    Salutacions i fins la propera.

CARLOS
    Participant

Hola companys!

A la cursa vaig disfrutar molt, tant en córrer com en trobar molts del Km0s que hi eren.
    Estic d’acord amb les crítiques que s’han fet però penso que aquestos inconvenients l’organització els pot resoldre i ho farà.
    L’únic que veig difícil és el tema dels “retallaors”, però aquestos ja s’ho faran.

Li dono un cop de ma a l’homedferro.Ja afegireu i/o esmenareu si cal.

Loman………………………………….01:19:35
    Baldato………………………………..01:27:53
    Pitit………………………………….01:28:43
    Jordi………………………………….01:29:36
    Hache……………………………….01:36:22
    CARLOS…………………………………01:36:57
    Kepasaneng……………………………..01:37:49
    Mireieta……………………………….01:38:28
    York…………………………………..02:04:53

Enhorabona a tots, en especial al “llamp de Torrefarrera” (que béstia)

Salut!

S'està mostrant 6 entrades - de la 31 a la 36 (d'un total de 36)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.