Mitja Marató de Barcelona, 30 gener 2011

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Mireia
    Participant

Ole nois/es!!

Em preguntava si organitzeu cotxes per anar a Barna.

Si és així, m’agradaria afegir-me, i compartir una bona estoneta pre i pos cursa.

Ja direu

Jo també hi vaig, a la Mitja de BCN. Diumenge passat vaig córrer la Mitja Marató de Santa Pola (Alicante), amb més de 8.150 corredors!!! Podeu veure els resultats i el recorregut a http://www.mitjasantapola.com

Bueno, ens veiem a BCN. Jo hi aniré dissabte per tenir prou temps per a recollir el piltrall.
    Salutaciones.

Pucurull
    Participant

.
    Jo també hi participaré.

A propòsit de la cursa, un comentari.

Veritablement, l’afició a córrer a casa nostra és un fenomen de primer ordre, digne d’estudiar. Per a que ho analitzin els sociòlegs i ens ho expliquin, vull dir.

¿Com és possible que el nombre de participants en una prova com una Mitja Marató -de 21 kms i escaig- , realitzada en un context social que, pel que diuen, tendeix al mínim esforç, passi en un any de 5.000 a 8.000 inscrits, és a dir, creixi un 60%?

Pucu

kepasaneng
    Participant

Eps Mireia!

Com a mínim som tu i jo! El meu dubte és l’hora.Compto 2 hores ben bones per arribar i potser algo més per aparcar comptant la quantitat de gent que hi haurà. Així sortint a les 5:30 estaríem probablement un pèl abans de les 8 aparcats i per anar allà. Sortir a les 6 ho veig potser apretat, no?

Quedem a les 5:30 al Camp d’Esports? O bueno, si no s’afegeix ningú més ja quedarem on ens vagi millor als que siguem!

Salut! :cheer:

Mireia
    Participant

Neng!!

OK, quedem a les 5:30 al Camp d’Esports, o tb podria ser al parking del Barris Nord!!Ja diràs.

Jo l’any passat vaig aparcar al parking de l’estació del Nord, super a prop de la sortida. Ho podem provar.

El David em recolleix el pitrall, així que haurem de quedar amb ell per recollir-lo.

Fins diumenge i… Km:P

Hache
    Hache
    Participant

Jo si els virus que volten per casa meva m’ho permeten també sortiré des de Lleida diumenge (si sóc capaç d’aixecar-me a aquesta hora:S :S ). L’únic “inconvenient” és que si poso jo el cotxe, per a mi Barcelona comença i acaba a la Diagonal a l’alçada de la Zona Universitària i metro que te crió……….. Ja ho acabarem de concretar, jo visc a La Bordeta D.F., o sigui que tant me fa quedar al Barris Nord com al Camp d’Esports.

Fins aviat,

Jose H

kepasaneng
    Participant

Mireia,

jo he de baixar d’Alpicat.. així que tant me fa quedar el Barris Nord com al Camp d’Esports. Com que a l’hache també tant se li fa quedem al Barris Nord a les 5:30h… així veurem a molts que estaran encara de farra sortint de l’Antic :laugh:

Jo no és que conegui molt Barna, però a l’Arc de Triomf encara arribarem! El que no recordo és on vaig aparcar l’any passat… però algun lloc trobarem. Total, “només” som més de 8.000 inscrits…:S

A mi també em recullen el pitral dissabte, si has quedat amb el David en algun hora i lloc dis-m’ho que així quedaria amb l’altre noi que m’ho dona a mi al mateix lloc.

Apa, salut!

Jordi
    Participant

Tot i que en principi semblava que la matinal de diumenge seria assolejada per Barcelona, sembla ser, segons acabo de sentir a RAC 1, que la tempesta que ens afectarà aquest divendres-dissabte, s’alentirà més del que estava previst i és possible que diumenge encara es trobi sobre els nostres caps o sigui que podria caure aigua diumenge al matí. No sé si teniu alguna previsió més optimista però pinta una mica malament.
    Salutacions i no oblideu el flotador.

Mireia
    Participant

Ok! 5:30 Barris Nord.

Neng, no he quedat encara amb el David, et passo sms al tard.

Fins diumenge, amb flotador com diuen per aquí, no?

josep
    Participant

Jo passaré a les 5:30 per Barris Nord, porto cotxe i disposso de vehicle amb 5 plaçes lliures. La zona de la cursa la conec per arribar-hi, el que no conec és el tema pàrquing, però sortin a aquesta hora crec que no tindrem problema per trobar lloc. Si algú s´apunta farem xerradeta fins can fanga.:laugh: Bé fins diumenge.
    Salut i molts KM´s.

Hache
    Hache
    Participant

Bé, doncs de moment;

5:30 h. Barris Nord

– Mireieta
    – Kepasaneng
    – L’1_tim
    – Hache

Amb flotador, “patito de goma” i “traje de neopreno”:P :P
    Quién dijo miedo????;) ;)

Fins diumenge,

Jose H

Arnau
    Participant

Anims i molta sort a tots els valents/es que fareu la mitja de Barcelona. Tinc un record molt bo d’aquesta cursa, sobretot perque va ser la primera (no pas la ultima) en la que em vaig oblidar el xip :cheer:

Als que teniu intencio de fer marca no us “aculeu” a la sortida perque es forma un tap considerable i despres no hi ha manera d’agafar ritme i estas mes pendent d’avançar corredors que d’una altra cosa.

Vinga Km0’s, que Barcelona es rendeixi als vostres peus.

Ens ho expliqueu a la tornada?

Salut i kms

CARLOS
    Participant

Gràcies Redman!

Que tingueu una bona jornada castellera vosaltres!

Tornant a la Mitja de Barcelona, Hi ha una noticia “curiosa” a la seva pàgina:

28/01/2011
    La Mitja Marató, causa baixa en el calendari de la Federació Catalana d’Atletisme
    L’organització de la Mitja Marató de Barcelona, ha causat baixa en el calendari de la Federació Catalana d’Atletisme, davant la impossibilitat de complir la nova normativa en relació al carnet del corredor .
    :)

Quan al temps hi ha informacions diverses .
    http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/mtermini/municipal/barcelones1.html
    http://www.eltiempo.es/barcelona.html?v=por_hora

Salut!

Jordi
    Participant

Una cursa amb molta gent. Es difícil de coincidir amb la gent del propi equip a menys de que viatgis junts.

Vaig tenir la sort de trobar-me amb carlos i amb agulletman abans de la cursa. I mentres estava corrent vaig compartir kms amb petit i amb boldato (senyal de que jo estava corrent un puntet per sobre de la meva mitjana). També vaig veure gent de C.A. Borges.

A la cursa hi va haver de tot: gent, fred, pluja, algun que altre vianant jugant-se la vida (pròpia i la dels corredors) creuant, algun que altre espectador emprenyat amb la Guardia Urbana…

Per mi lo millor de tot va ser que per segon cop a la meva vida he baixat de la barrera de 1h30’ en MM, i també que vaig correr gran part de la cursa per devant d’”Abel Anton” i que només va poder treure’m un minutet pel seu canvi de ritme al km. 20. (no cal dir que ell corria una “patxanga” amb amics …).

Dutxa ben calenta i corrent (respectant els limits de velocitat) a dinar a casa i descansar durant la tarda.

Avui torno a “lo meu” que es diu entrenament per la Marató de Barcelona i que passa per la M.M. de Granoller de diumenge.

Salut
    Jordi

KIMI
    Participant

Felicitats Jordi pel temps aconseguit, als demes tambe
    i al Josep maria pels seus 1.19.35 M.M.P esperem croni
    cas,vinga nois sou uns craks.

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 36)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.