donostikao maratoi erdia 13-Maig-2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    porcalleocho
    Participant

Llastima, moltes esperances tenia en aquesta mitja, plana, temperatura agradable,i dintre del que cap una bona preparació. Al final no van comptar amb la calor tant fastigosa que va fer el diumenge a Donosti.
    Diumenge s´aixecava el dia amb força vent, temperatura a les 8 del mati 21 graus. un senyor gran de Zarautz em comenta que fara molta calor, que es aire que entra del sur, molt rescalfat.
    Ja a l´escalfament les veus i comentaris son de molta calor, l´aire entra una mica fort en algun tram, pero poca estona. La cursa molt plana, sense gaires curves i les que hi ha força obertes. Una cursa per fer una gran marca.
    Inici de la cursa puntual, estem a 25-26 graus, els primers qulometres força be, estic mantenint el ritme que vull anar, fins al km5 vaig a a 4´30¨, fins a km10 encara que perdo una mica de temps encara estic en la mitja de pas 4¨37. Inici de la segona volta,el termometre marca ja 27 graus, les cames ja no portan cap mena d´alegria, el pas fins al km12. M´engantxo a un grup que ve de darrera, 500m amb ells i peto definitivament.Ja veig que no fare res, i opto per relaxar-me i acabar la cursa, disfrutar del ambient, i animar a la gran quantitat de corredors que s´aturavan i caminaven fossos per la calor. Al pas del km 17 el termometer ja marcava 28 graus. Al final potser si que es fa una mica llarg, encara que forço una mica al ultim km. El meu temps final 1h43´25¨.
    Un total de 1401 atletes van prendre la sortida, van finalitzar la proba dintre de les 2h30 un total de 1263, aixó dona una idea de lo dura que va ser la cursa

Gran ambient, molta gent animant als corredors durant la cursa, moltes biclicletes seguint la cursa. Tema transit forá ben controlat, tot i que potser els ultims van trobar algun problema, amb algu conductor amb poca paciencia. Circuit bestial per fer una bona marca, potser rectificaria la ultima volta per no fer l´ultim bucle tant amunt per acabar directament al Passeig.

Donosti una ciutat impactant, bon ambient pels carrers i bon menjar i beure. Us recomano no sols aquesta cursa sino moltes de les altres que es fan a Euskadi.

[img]dscn2634oo6.jpg

Crit
    Crit
    Membre

Ai quina enveja noi, un dia hi pujarem tots els km0’s 8)

Merci pel moment.

Cuida’t

Hache
    Hache
    Participant

Felicitats porcalleocho, perquè amb aquesta caloreta 8) lo millor és gaudir de la cursa i de una magnífica estança a Donosti, que és lo que has fet. Enhorabona.

Una abraçada;

Jose H

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Enhorabona porcalleocho, desplaçar-se cap a Euskadi sempre és sinònim de passar-s’ho bé, i si és a una cursa, millor encara. Com diu el Crit algun dia hi pujarem tots a gaudir d’aquesta mitja marató. Jo de moment tinc en ment l’últim cap de setmana de novembre, una altra època de l’any, segurament amb molt millor temperatura per córrer.

A la mitja l’hi ha arribat l’hora de guardar-la a l’armari i agafar la roba d’estiu, disminució dels entrenaments, disminució d’intensitat i curses curtes. Fins a Mollerussa, Barbastre a molt estirar, en veurem poques i pocs corredors fent-ne.

Una abraçada a tots.

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.