Cursa i caminada popular de Bràfim, 25 de març de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Eli
    Participant

Bonessss,el proper dia 25 uns quants "valents" del Club Atlètic Borges anirem a la cursa popular de Bràfim, sembla que pinta bé. Per si us animeu, us poso l´enllaç.

Saluts!

Web

segarrenc
    Participant

Salut companys,

M’estic buscant alguna cosa pel 25 i la cursa de Bràfim em sembla molt interessant. Bona aportació oliveta.

Una abraçada a tots.

porcalleocho
    Participant

Aquesta es marxa i cursa, força recomenable. Jo personalment nio l´he feta mai, doncs alguns menbres del club FACVAC ajudem una mica el dia de la proba, basicament, a la arrivada. Aquest any no podre ser doncs estare a Montornes a repartir diptics de la mitja marato de la calçotada.
    Pels que aneu xalereu moltissim i despres ho ha un molt bon esmorzar.

marta
    Participant

No teníem cap cursa per aquest cap de setmana i aquesta és una bona opció, ja que al migdia hem de ser a Lleida i hi ha temps de sobres.

Si no hi ha res de nou ens veurem a Bràfim.

Salut

Eli
    Participant

Hola Marta! doncs a veure si coincidim igual que la cursa de l´oli!aquest cop però em sembla que em passaràs de llarg ja que tinc el genoll que em dóna guerra (sols em faltava això amb el lentorra que sóc, però l´important és acabar).

Ens veiem!!!

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Acabo de fer la incripció per la cursa de Bràfim, pinta bé i conéixer una prova nova després de totes les que ja hem voltat sempre fa una mica d’il-lusió. Espero saludar-ne uns quants de vosaltres.

Una abraçada a tots.

marta
    Participant

Jo i en Frank també hem fet la inscripció!

He estat mirant els temps i les fotos i crec que no es plana, millor, així serà més distreta.

Si mireu les fotos, hi ha un pas que s’ha de travessar un riu o … i sembla necessari portar unes altres espadenyes, tot i que amb la sequera d’aquest any postser estarà sec.

Oliveta cuida’t el genoll que a les Borges em va anar molt bé anar amb tu!

Ens veiem a Bràfim![/b]

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Quina cursa!!! plena de parets, amb gairebé res de pla. Pujades d’aquestes que has de posar la reductora i arribar a dalt com puguis i baixades de vertigen. Paisatge, quan tens l’oportunitat de contemplar-lo, magnífic. Sobretot a la penúltima pujada, gairebé amb especialitat de muntanya, la filera aturada i caminant a pas lleuger. Aquí s’ha de baixar amb molta cura uns 200 metres, sense perill, tot s’ha de dir. Quan sembla que s’han acabat les penalitats amb un caminet asfaltat arriba una última paret els últims 500 metres ufff!!! per rematar la feina.

He pogut saludar uns quants companys de Les Borges i a l’arribada m’he trobat a l’Olga (Fondistes Racing Cervera) que havia fet l’especialitat de canicross -avui cada dia hi ha més opcions-.

Fantàstica pel meu gust, llàstima que encara no estic massa fi, però prefereixo això que rodar 20 km en pla. 1 hora i 15 minutets i a beure. Recomanable de totes, totes.

Una abraçada a tots.

Noies… Nois….

Èxit de ponent a la cursa de Brafim 😆 😆

Onze participants del nostre club (Borges), primer lloc de la general (Xavi Sahuquillo) i primer i segon lloc dels bessonets Morlans en la seva categoria. Tot arribats correctament.

Anims ponentins….

Una abraçada
    Emilimar

cucudrulu
    Participant

Be, encara una mica tard posso una mica la meva. Ja tot lo ha explicat i molt be segarrenc, el que vaig saludar moment avanç de la cursa tot escalfant.
    Es la primera de muntanya que feia (tret la del Caro si es pot considerar de muntanya), hi anava en l’incertesa del que pasaria i de que en trovaría.
    La vaig trovar dureta i fins i tot uns tramas que tenias casi de caminar.
    Be al final 1h 02′ i content per la primera de muntanya.

Nota: el paissatge? no el vaig fixa, anava mirant al cul i l’esquena del devant.

SALUT!!

S'està mostrant 10 entrades - de la 1 a la 10 (d'un total de 10)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.