5a marató de muntanya de Berga, 11 de maig

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Luigi
    Participant

Hola,

Avui, tal i com teníem previst, hem pujat a Berga a fer tot el recorregut de la marató. No esperàvem trobar massa neu, però tot just pujant cap a la Figuerassa ja n’hi havia. No ha estat cap problema, si de cas una mica més fatigós. El que sí ha suposat un problema ha estat el gel: pujant cap a la Gallina Pelada, passat l’estret, el gel formava una capa a sobre de la roca, ho hem intentat, però per precaució hem abandonat fer el cim. Aleshores hem anat fins a la font de Cal Coix i hem fet tota la resta del recorregut. En total, uns 40 kms i 5000 m de desnivell acumulat, en 9h16min

FOTOS

bodi
    Participant

Bones fotos punyetero….i bons records, amb una mica més de calor ! ! ! !

Ens veiem diumenge 😉

Salut.

.

Luigi
    Participant

ep bodi :D

Que no he dit que allà vam trobar l’equip de "Al filo de lo imposible"

Ens han fet un programa i tot 🙄

PART 1 + PART 2

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A cuidar-se i fins diumenge 8)

homedferro
    Membre

joder….

Luigi!!!

es que no tic paraules…

😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeps..

Luigi
    , com pots fer aquestes fantàstiques fotos i fer tants kms el mateix matí??? Jo, per fer només una foto d’aquestes, m’estaria tot un matí…i ni així…

Les vaig veure just abans d’iniciar la mitja de Pont de Suert, i casi que em quedo enganxat a la pantalla…quins records…i que ens espera d’aquí poc… :D

Gràcies Luigi

Luigi
    Participant

Òstres, doncs no ho sé 😳

Estic pensant de dur la càmera a les properes curses, potser em treu pressió :?: 🙄

Luigi
    Participant

❗ Carai, quin silenci gèlid que corre per aquest fil…

A vore, entreneu o no entreneu? Esteu preparant l’estratègia? O resant a la verge de la escarpadilla? 🙄

Jo ja m’he preinscrit…

Ara em toca mendigar els 40€. Això és la ruina 👿

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeps,

Luigi, jo també estic preinscrit…ara a mendigar!!! 😉

Per cert, no anaves també a la marató d’Empuries, o no??? Jo, encara estic entre fer el terç i fer la marató :?

Avui, aprofitant que treballava a Barcelona, he fet una escapadeta…horeta i mitja pujant a La Mola dos cops, he acabat ben trinxat.
    De fet, abans de començar, encara estava baldat de la mitja del diumenge passat de Pont :?

Seguirem entrenant pujades i… com no, les baixades!!!

Salut

Luigi
    Participant

Al final he canviat Empúries per Berga. De totes maneres, espero ser a la sortida per fer el terç, que tot plegat té força encant

Dues vegades a la Mola? 😯

A entrenar i a cuidar-se, que no és poc 😉

Crit
    Membre

Potser que anem aixecant el fil, no…

Molt de silenci però m’arriben veus de tots costats, que la gent no sap estar quieta…

Salut

bru
    Participant

Ieeeeeeeps,

lo que es diu quieta, quieta….no gaire, no, no gaire :? :? …però ieeeeps…a Berga, estarem preparats per desplomar la gallina 😆 😈

Salut

Joker
    Participant

No sé si preparat o no però m’hi he embolicat! :?

Un parell de marxes de resistència, una mitja de muntanya i uns quants entrenaments per les roques noguerenques i els turons de les garrigues, aquest és el meu bagatge fora de l’asfalt. Insuficient per afrontar la Marató de Berga? ……………………………… 😯

No em preocupa gaire, però reconec que em fa respecte, sobretot els 6000m de desnivell acumulat :shock:. Aquell dia tocarà patir i molt, fa dies que tinc malsons on una gallina pelada gegant em persegueix pit amunt…

Com altres cops, plàtans a dojo fins al dia de la cursa 😆 i descans, i trotades suaus i estiraments, i un massatge el dia 8 que espero em deixi les cames com a noves, oi que sí Arnau?! 😉

Una cosa està clara i aquest és el motiu principal d’enfrontar-me a la marató de muntanya de Berga. Si aconseguixo acabar-la la satisfacció i la felicitat seran ENOOORMES! Això espero i desitjo. Busco una cosa que no vaig trobar a Donosti………estarà aquí?????

Apa! ja ho sentirem a dir…

bergaai2.png

Arctos
    Participant

Bones,

Quina enveja que em feu tots els que hi anireu. Que disfruteu d’un repte tan bonic i gran com és aquesta cursa.

Espero poder dir en un futur no massa llunya que jo també l’he disfrutat.

Si feu algun entreno abans de la cursa a veure si em puc acoplar i us segueixo.

Salut

bodi
    Participant

.

M’alegro madjocker que hagis pres aquesta decisió. No t’en panadiràs.

U L L ! ! ! ! , no donar-ho tot a la Gallina, que amb paciència tots la desplomareu. Beveu i menjeu a dojo una vegada desplomada, i beveu i menjeu a LA FONT DEL COIX. Per mi la pujada a Peguera és duríssima, entre d’altres coses per la calor que hi pot fer i el kilometratge que ja dureu. Una vegada a dalt ja haureu acabat la cursa, només faltarà tornar a Berga 😉

Que tingueu molta sort, segur que tots la "disfrutareu", el que no disfrutaré seré jo no sent-hi 😥

Salut.

.

massa
    Participant

Ahir dia 1 vàrem anar a fer el recorregut de la marató i us he de dir que hi vam trobar força neu a dalt a la Gallina,especialment la cara nord i fins al refugi d’Ensija i tota la carena.
    Hi havia uns 10-15 cm. de neu pastosa i primavera amb alguna clapa de glaç.
    El circuit està espectacular,espero que la disfruteu molt i molt tant si hi trobeu neu com si no.

Apa molta sort i a fer el cabra…..

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 90)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.