19a Mitja Marató de Barcelona. 08/02/09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    bru
    Participant

Ieeeeeps,

La nostra expedició, estava a Barna a les 8’00, després d’haver d’esquivar algun que altre suïcida al volant :blink: …

No tenim temps per gaire cosa, a deixa les bosses, ens posem en calça curta i cap a la sortida.

Sembla que el vent ens respectarà i no es notarà gaire :)

Just al mig de la gentada (i sort que ens dividiem per calaixos, que si no…)em trobo en danic :).

Sortim junts i fem els primers 5 kms al ritme previst.
    Em trobo bé i sense adornar-me’n, el deixo i de cop, em trobo sol. A partir d’allà, intento anar agafant grupets petits enmig de la cursa.
    Passo els 10 kms en 38 minuts justos, tal i com haviem parlat amb en danic.
    El trajecte de la mitja no es gens avorrit i les cames sembla que em responen molt bé.

Tot i així, després d’haver mantingut i fins i tot incrementat el ritme de cursa, em sento els últims 2 kms sol i ja justet de forces.

Intento fer l’ultim esforç, però faig aquests kms per sobre de 4 per primera vegada (4’17 i 4’05), i això fa que no pugui baixar de 1’20.

Tot i així, molt content per les bones sensacions que he tingut. Magnific test per agafar confiança de cara la marató de BCN. Després, em vaig alegrar molt al conèixer els magnifics temps del nostres companys :)

Salut

danic
    Participant

Hola, ja està tot explicat pel Sr.Bru, que vas fer una molt bona marca, per la meva part no em trovaba bé, ot i anar mes lent que a sitges al principi anaba molt forçat i no vaig poguer seuir el ritme previst.Ja baixant les Rambles, tot i que era baixada no em sentia “lleuger” total qe vaig agafar un ritme creuer una mica mes baix i vaig seguir.El 10 el vaig passar en 38.20, en el 15 vaig perdre un segons i del 15 al 20 un segons mes però molt pocs.De fet menys l´estona que vaig anar amb el Bru la resta vaig anar completament sol.

Respecte a la mitja , per mí es una de les que mes m´agrada, sinó la que mes.

Tirant a Sevilla…

voraç
    Participant

Hola nois. És cert que aquí tothom té un molt bon nivell.
    Enhorabona a tots.
    Bé, i ara que?
    Jo la setmana vinent Sevilla i després he pensat en la Calçotada de Valls el 29 de març suposo que passant per Cunit.
    Salut i potes a tots!

Artur42
    Participant

Molta sort a Sevilla, voraç, amb el temps que vas fer a BCN segur que aconsegueixes l’objectiu. Potser ens veurem a la calçotada per celebrar la marca sevillana.

Salut

Hache
    Hache
    Participant

Doncs aquest cop les intencions eren clares, per una banda volia provar el meu estat per decidir a quin ritme sortir de cara a la Marató, per l’altra intentar l’assalt a la meva millor marca 1h34’14” de Granollers l’any passat.

Amb aquesta idea i per culpa de la meva manca d’organització, vaig partir sol com un mussol cap a Barcelona. Com sempre aparco a Diagonal i amb el metro fins al l’Arc de Triomf. Em resulta curiosa la barreja al metro de gent que es retira de la farra nocturna amb el munt de corredors que ens adrecem a fer esport. Ens mirem amb cara d’incompresos, ja són ganes¡¡¡¡ pensem uns………………, ja són ganes¡¡¡¡¡¡ pensen ells…..

Quan penso que no em trobaré a cap conegut degut a la gentada que hi ha, començo a veure a casi tots el km’0 que van anar, al bru i l’Artur42 al pavelló, a l’espi a l’Arc de Triomf per fer la foto que finalment no va existir, i al calaix de sortida a la resta d’expedició amb el Redman, l’Amata, l’homedferro, el kaiser, l’agulletaman i finalment a Jordi “el crack”. No ens aclarim massa amb les intencions de sortida, però intento enganxar-me al Redman i l’Amata, de seguida veig que no és el meu ritme i al km. 2 els deixo anar…………. bé més aviat marxen, que no és el mateix……………….. Ho tenia clar, havia de buscar el meu ritme i sensacions en solitari. Per segon cop en una cursa, també vaig decidir que més que controlar el ritme, controlaria pulsacions intentant rondar les 165. I així va transcórrer la cursa, concentració total en pulsacions provant no pujar ni baixar de l’objectiu, veient que el ritme era bo i sostingut, i deixant passar els km’s. Tanta era la concentració, que ni em vaig enterar que vam passar Les Rambles, casi no veig la Torre Agbar, i vaig “perdre” els km. 12 i 18. Poc a poc veia que podia assolir l’objectiu de millorar temps, i tot i que al final estava trinxat i se’m van fer llarguíssims els últims 2 km’s, vaig parar el crono en 1h33’27.

A l’arribada, molt content però sobretot molt cansat. Després de seure una estona i beure la beguda isotònica, ens anem trobant amb els companys intercanviant impressions, i en general força satisfacció, i fins i tot eufòria continguda. Eufòria que es bona de cara a la Marató, però no ens confiem………………………

Ps. Felicitats a tots el companys pels magnífics temps, en especial als que han fet marca personal, que han estat uns quants.

Menció especial també per a la fauna de “retalladors”, felicitats, segur que han fet uns temps magnífics, això sí estalviant-se part de la cursa, estic segur que, segons ells, el fi justifica els mitjans, i que el camí més curt és la línia recta, però no puc deixar de sentir vergonya aliena per uns corredors populars que fan trampa, que bàsicament s’enganyen a ells mateixos i que intenten enganyar als demés. Felicitats malgrat que, per tornar a fer marca la pròxima vegada potser han de retallar encara més…….. En fi…….. no ho entendré mai, em posen de mala llet………………

Una abraçada,

Jose H

homedferro
    Membre

Felicitat Hache per la magnífica cursa que vas fer i per l’estratosfèric crono!
    Hache ha escrit:

Quote:
    Menció especial també per a la fauna de “retalladors”, felicitats, segur que han fet uns temps magnífics, això sí estalviant-se part de la cursa, estic segur que, segons ells, el fi justifica els mitjans, i que el camí més curt és la línia recta, però no puc deixar de sentir vergonya aliena per uns corredors populars que fan trampa, que bàsicament s’enganyen a ells mateixos i que intenten enganyar als demés. Felicitats malgrat que, per tornar a fer marca la pròxima vegada potser han de retallar encara més…….. En fi…….. no ho entendré mai, em posen de mala llet………………

Estic totalment d’acord amb tu, de retalladors sempre n’hi ha, però l’escandalos número de tramposos d’aquesta cursa va ser impressionant! igual que el número de metres retallats! Van haver-hi cinc o sis girs on els retalladors potser escatimaven més de cinquanta metres en cada gir!
    En un d’aquests girs, mentre em quedava una cara de sòmines important corrent per on se suposava que s’havia de córrer i veient com la majoria ho feien per damunt de la acera, els voluntaris de l’organització xiulaven als retalladors i els hi deien tot lo del mon!
    En fi…….. jo tampoc ho entendré mai… si vols fer 20 kms, doncs que vagin a la Behóbia!

S'està mostrant 6 entrades - de la 46 a la 51 (d'un total de 51)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.