19a Mitja Marató de Barcelona. 08/02/09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    amata
    Participant

Molt bones!

A veure, que js és divendres i aquí no es mou gran cosa.

Algú té intenció de compartir cotxe per anar i tornar a Lleida a l’hora de dinar??.

Apa!

agulletaman
    Participant

Jo surto a les 6:00 amb l’Amata cap a BCN i allí a les 08:00 ens reunim amb Homedeferro i en Kaiser, a ‘ca’ d’aquest últim.
    Des d’allà, ja canviats i dorsals anirem xino xano escalfant cap a la sortida.
    Corre, arribar, estirar… cap al cotxe i cap a Ponent a dinar (hora prevista d’arribada les 13:45 si fa o no fa…)
    Hi ha lloc per dos més… qui vulgui que es manifesti ;)

iscle
    Participant

:P :P Anim a tots els que aneu dema a bcn, que us vagi be :P :P

:) I com deia Schumann : ” Els guanyadors mai dubten i els que dubten mai guanyen ” o sigui que al loro. ;) ;)

Icaro
    Participant

SORT PER A TOTS ELS KM0’S QUE DEMÀ ANEU A AQUESTA MITJA…
    ESPEREM BEN AVIAT LES VOSTRES CRÒNIQUES…;) :) ;)

Crit
    Crit
    Membre

Resultats a la secció classificacions de km0

salut

Artur42
    Participant

Hem sortit de negra nit -06:00- mentre tres quarts de Lleida dormien i un quart se’n anava a dormir. El xofer Bru ens ha dut fins a la Capital sortejant “pastilleros” i altres espécies de la fauna nocturna.
    Arribada a BCN amb més d’una hora de marge i ràpidament comencem a identificar elements del nombrós grup de KM0 que, en bona part buscant la qualitat de cara a la marató, ha aterrat a la bora del parc de la Ciutadella.
    Sortim a les -09:00- amb un fred poc habitual aquestes dates a Barcelona i un vent molt més suau del que tanta por ens havia fet el dia anterior. Fem barqueta sub-1h35′ amb Arcadi42, Agulletaman i un homedeferrosense ganes de patir, que “fa llenya” voluntària al primer cinc mil.
    Després d’un tomb per la city amb bones sensacions mirem d’apretar una mica més i busquem l’hora i 34 minuts. Al quilòmetre 19 em gasto la “bala” que tinc guardada, més que res per provar com van les cames. I van molt bé. Qui ho havia de dir fa dos mesos?.
    La cursa molt maca, però quan hem anat a recollir les boses al “guardaroba” (?) s’ha muntat un sidral espectacular. Un miracle trobar les nostres coses. Altres encara hi deuen donar voltes.
    A les 13:00 ja som a la falda de La Seu Vella. Contents i amb ganes de Puigverd, que només falten 7 dies, i sobretot del dinar del Km0Ponent. :P

Salut

kaiser
    Participant

Doncs ja estem tornats, dutxats, dinats i descansats.

I ben contents, perquè la representació lleidatana ha fet en general uns temps espectaculars, cadascú al seu nivell, clar :P

Personalment, no tenia cap expectativa per aquesta mitja, ja que les últimes tirades llargues que he fet m’han sortit molt lentes, al voltant de 6min/km, i traient la llengua. Pensava prendre’m aquesta mitja com una tirada llarga més per preparar la marató de Barcelona. Ahir vaig dir-me “si baixo de les 2 hores ja puc estar content”. :dry:

Doncs he començat la cursa molt conservador, i els quilòmetres han anat caient, però més ràpid del que em pensava, i mai he tingut la sensació de cansament ni d’anar al límit. Tan sols li he fotut més canya als quatre últims kms, perquè al km 17 he vist que si m’esforçava una mica podria baixar de 1h50, un objectiu espectacular per mi ja que la millor marca que tenia fins avui era 1h54.

Al final no he pogut baixar de 1h50 però he fet marca personal: 1:51:23, tres minuts menys que l’anterior! I la sensació és que tinc el 1h50 a l’abast.:ohmy:

Encara més important: ara veig la marató amb uns altres ulls. :silly:

La cursa d’avui ha sigut com quan vas a veure una peli de la que no t’esperes res i surts del cine doblement content: per haver vist una gran peli i perquè t’ha sorprès.

I evidentment tot el que envolta a la cursa: reunió amb la delegació lleidatana, anècdotes, satisfacció dels companys pels bons temps, un viatge de tornada impagable… i fins i tot he après com es farceixen els calamars!!!

Som-hi, queden tres setmanes per la marató i ja no queda marge per la treva. Un últim esforç i tornarem a trencar l’asfalt de Barcelona.

Per cert, la línia blava de la marató 2008 encara era visible…

Crit
    Crit
    Membre

Enhorabona a tots, i molt especialment a l’home volador:

Joker 1.25’36” a 4.03:dry:

En declaracions a Catalunya ràdio “Ho sabia, ho tenia a les cames”

Salut i seny, aquesta línia blava…

kaiser
    Participant

3879 arribats, dels quals:

Bru 1:20:30
    Joker 1:25:36
    Jordi 1:31:04
    Quim 1:32:46
    Artur42 1:33:06
    Hache 1:33:27
    Josep Antoni 1:33:50
    Amata 1:34:43
    Imma 1:38:05
    Homedferro 1:38:34
    Espi 1:41:14
    Kaiser 1:51:23

Senzillament espectacular, companys! Quants Km0 per sota d’1h40!!!

Em falten noms, afegiu els que convinguin.

Encara que el Redman i l’Agulletaman no tinguin temps oficial, em consta que han sigut estratosfèrics, els podeu penjar?

Jordi
    Participant

He començat el dia corrent i no he parat fins creuar la meta:

A les 5:45 hem sortit cap a Barcelona (i menys mal que ja tenia el dorsal)
    Fins les 8:30 no hem sortit del parking (just sota la línia d’arribada)
    Un café ràpit, i tot corrent cap a la la sortida . Amb el temps just de saludar a tota la flota de components de l’equip Km0.
    La tàctica, com sempre, és a dir, anar fent mentre aguanten les forces. Convençut que no soc capaç de marcar-me uns ritmes determinats. El resultat sembla bastant bo si mirem el temps final, però em sembla que no em serveix de gran cosa de cara a la preparació de la marató de BCN.

Durant la cursa m’he trobat a amata amb algun problema (espero que no sigui res), i he pogut veure allà al devant a Redman. M’he reservat per no patir al final, i m’ha sortit be.

Com avui no he viatjat sol, després d’una dutxa, hem fet el millor que es pot fer un diumenge al mití al centre de BCN: una passejada per la pl. dela Catedral, amb un gran ambient sardaniste (com tots els diumenges al mitgdia), i un bon dinar (avui li ha tocat a “Can Culleretes”, molta història al darrera, però potser massa gent. Està clar que allí la crisi no s’hi nota).

A la tarda tornada cap a casa…

Fent un cop d’ull a les classificacions veig que Km0 com a equip hem finalitzat en el lloc 31 de 69 equips.

http://www.championchip.cat/curses/mitjabcn/res2009c.htm

Salut.

agulletaman
    Participant

Encara que el Redman i l’Agulletaman no tinguin temps oficial, em consta que han sigut estratosfèrics, els podeu penjar?[/quote]

Agulletaman 1:34:21

Ha estat una cursa molt bona, un viatge d’anada i tornada molt bons i una matinal de diumenge fantàstica.:silly: :laugh:

Sortida aviadet a les 06:00, amb l’Amata, sortejant els pastilleros i gent de “bon viure” que han deixat enrera en Bru&Cia, i arriben voreta les 08:00 al punt de trobada amb el nostre amfitrió a BCN, en Kaiser, arriben en Redman, Homedeferro i la Maria, i després d’un intercanvi ràpid de saludes, au vinga que es fa tard i vol còrrer…

Anem a la sortida fent un trote suauet i allà ens trobem amb l’Artur, l’Arcadi, l’Hache,… i uns quants KM0 amb cara d’espectatives… sortida bastant ordenada tot i la participació i som-hi, fem un grupetto l’homedeferro, l’Artur, l’Arcadi i jo i vistes les intencions dels nois de TVC (volien fer un 1:35:00);) penso en seguir el que pugui per a veure quin temps em surt al 10000 (45:11). Per les bones sensacions, segueixo el que puc amb ells, però tenen un canvi d’impressions (increïble a aquestes alçades encarahi poden pensar:blink:)i decideixen baixar a 1:33:00 o menys, i a més al 18 hi ha una pujadeta que em deixa tocat:S. Afluixo, em trobo a l’Amata i em diu que va tocat (suposo que físicament:P ) i miro de continuar al ritme que puc per a veure quin temps final surt. Arribada, emoció increïble:woohoo: :woohoo: i retrobada amb els companys. Cares generalitzades de satisfacció i bones sensacions cara a la Marató. Jo contentíssim: marca personal i enfilo l’1 de març amb esperança i ànims renovats.
    Tornada genial, aprenem noves “espècies” del món animal :P i arribada a casa. Gràcies Artur i Arcadi per haver-me portat durant molta estona pel “mal camí”;)
    Salut companys…

Arnau
    Participant

Si companys, primera cursa que puc estrenar xip propi i primera cursa que me’l deixo a casa. Sort que les cames no me les puc deixar al calaix sino…

Doncs be, el meu Garmin em marca 200 metres mes de cursa i un temps de 1h 30′ 59″.

Aprofito el fil per felicitar tres km0 que van estar impessionants:

Joker (no se que prens pero jo tambe en vull !!!) ,
    Agulletaman (i corrent amb paravent perque sino baixa de l’hora trenta)
    Kaiser (ja tens la marato company)

Una abraçada a tots i salut i kms !!!

Karri
    Participant

Veient l’espectacular progressió que en Joker havia tingut els anteriors dos mesos, ja m’olorava que a Barcelona cauria marca, però quan he vist la classificació.. :ohmy: :ohmy: :ohmy: m’he quedat amb la boca oberta i encara no l’he pogut tancar.

Impressionant, no m’has deixat marge de reacció…

Moltes felicitats!!!

homedferro
    Membre

Ep!!!

Joan 1:14:25
    Jaumepede 1:16:33
    Bru 1:20:30
    danic 1:21:27
    alex 1:23:02
    dani 1:24:48
    joker 1:25:36
    DX52FMB 1:28:26
    voraç 1:28:04
    Xavi46 1:29:08
    Edu 1:29:51
    Redman 1:30:59*
    Jordi 1:31:04
    Quim 1:32:46
    Artur42 1:33:06
    Hache 1:33:27
    Arcadi42 1:33:42
    Josep Antoni 1:33:50
    Agulletaman 1:34:21*
    Amata 1:34:43
    Imma 1:38:05
    Homedferro 1:38:34
    carceller 1:38:38
    Danistal 1:38:47
    Espi 1:41:14
    Kaiser 1:51:23
    Bernaus 1:55:52
    Xeix 1:58:42

Afegiu i esmeneu, segons sigui el cas!

baldato
    Participant

Qué bonito es este deporte. La constancia y el trabajo suelen dar frutos. Enhorabuena compañeros. Disfrutad del momento.

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 51)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.