18 SEMI MARATHON LINDT OLORON 3-06-2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

porcalleocho
    Participant

Avui m ´ha conformat l´inscripcio en aquesta mitja marato. Amb un ambient d´aquells que fan disfrutar del correr. Recorregut pla, amb la silueta dles pirineus acompanyant als corredors. Moltissima presencia d´atletes espanyols, proviments del pais vasc, l´arago i navarra.
    Cursa que desde LLeida la tenim relativament aprop.
    Una cursa mes dintre del meu periple de curses i mitjes de fora de Catalunya, que vaig començar l´estiu passat.

Desertica extrema de Belchite
    Mitja del Somontano- Barbastro
    Media Ruta Verde Tudela- Tarazona
    MItja Marato Palma Calvia
    Mitja Marato de Sabiñanigo
    Mitja Marato de Donosti
    Mitja Marato Saint Marie oloron

albertbo
    Participant

Molt bé !, porcalleocho, ets el corresponsal KM 0 a l’estranger. Ara sí que no tenim límits. Serem coneguts arreu.

baldato
    Participant

porcalleocho

Me da envidia tu participación en oloron. He salido en dos ediciones y por muy bien que hablásemos de ella creo que nos quedaríamos cortos. Este año no puede ser porque me coge justo después del descanso pero tengo en mente hacerla al menos un año más para disfrutar.

Hablas de la desértica extrema de belchite. El año pasado pensé en ir, lo cual hubiese sido una imprudencia, dado mi estado de forma por aquel entonces. Este año, tenía pensado acudir, pero no encuentro información por ningún sitio. ¿Sabes algo de si se organiza?

Que vaya muy bien por la france

estefi
    Participant

😆
    PORCALLEOCHO….
    SABES ALGO DE DESERTICA EXTREMA DE BELCHITE?
    QUIERO IR ESTE AÑO, NO ENCUESTRO INFORMACION 💡
    FUI HACE DOS, ME GUSTO,DURA,CALOR….
    I SI HACEMOS GRUPO FOSFORITO POR LOS MONEGROS?
    :D SI SABES ALGO ,ESPERO TU RESPUESTA…
    ESTEFI 😯

porcalleocho
    Participant

La capita de la comarca de l´alt Bearn reb als mes de 2200 participants d´aquesta mitja marato amb tots els honors. La vila situada als peus del Pîrineus es troba molt ben comunicada amb la peninsula. Per aixo no es d´extranar que la participcio d´atletes del Pais Basc, Navarra , Aragó sigui casi la meitat de la participacio. Sens dubte es una cursa totalment diferent, on per damunt de tot es respirar un ambient festiu, de divertiment. Infinitat d´ atletes recorren els dos circuits prepapats per l´organitzaviuo de 15 quilometres i Mitja marato disfressats amb tota mena de vestimentas. Algunes de molt divertides, pero sobretot comodes que permetir al corredors disputar la cursa. Gent amb disfresses de pirates, de pajasos, de picapiedra, vestit de bany d´epoca, d´infermers, ect… L´esperit festiu i de diverssio no treu que la cursa tingui un cartell de luxe, i que les marques aconseguide estan al nivell que es mereix, le 12 primers atletes van baixar de 1h10´. Un circuit pla, amb molt de trossos d´ombra, es va veure afavorit per una magnifica climatología, una bona temperatura i una lleugera brisa. Organitzacio perfecte, avituallmant cada 3 quilometres amb aigua o esponjes. L´unica objeccio a l´avituallmaent es que donen l´aigua en vasos i obliga en molts de asso a parar per poder beure. Multitud de gent animant als corredors. Alguns trams com el final de la pujada al km 8, recordava les cimes del tour de franca, ple de gent, animat sense parar, als cansats corredors despres de coronar la pujada del km8.

La meva cursa crec que força be. D´entrada vaig igualar la marca que vaig fer a Gava el mes de Febrer, i em quedo amb la sensacio de poder anar una mica mes rapit. tot i aixó estc contentissim.
    Als final 1h38´34

Us recomano la cursa per l´ambient, totalment diferent al que estem acostomats a Catalunya. i per proximitat, poc mes de 300km ens separan d´aquest indret, que per altre banda ens permetrar fer una mica de tursime.
    dscn2689qd3.th.jpg

La samarreta del KM0 es intenacional, i com la cervesa, alla on va triomfa.
    Per cert a la fotro m´acompanyant alguns companys del club del FACVAC. Una de les noies debutava en la mitja mrato i va fer uns magnifics ¨1h41

Adolfo
    Participant

Enhorabuena.

Me ha encantado tu crónica. Me la apuntaré para el año que viene.

Qué otra Mitjas esperas hacer este año?

Por cierto, qué significa porcalleocho.

Un abrazo. Nos vemos en Templers!!!

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.