Holeeee,

Què tal companys? Com van els ànims? Els nervis de la primera Marató?

Jo ja he perdut la por i continuo amb mooooooolt respecte.
Els entrenaments …. bé (suposo). Estic de ple en el planing que em vaig proposar per aquesta primera, tot i que per protegir el genoll (ja està en grau 2) he deixat de fer la meitat de les sèries i les que he fet he respectat els ritmes i distàncies però no el nombre de blocs.
Després de la tiradeta de 25km el dia de la cursa de Puigverd va caure la de 30km el passat dilluns (aprofitant la festa a l’Institut). Les sensacions brutals, molt bones vull dir. Error de principiant: vaig sortir només amb 1/2 litre d’isotònica i algun caramelet de glucosa, CAP GEL !!!! Suposo que aquest “càstig” al cos va fer que ahir “petés” al km5 i aguantés només 11.

shiroak ha escrit:

Quote:
Companys!
Algú ha passat per un procés de desmotivació maratonià últimament?

Si, shiroak, ahir la vaig veure passar de llarg i quasi cau la llagrimeta, I ARA QUE QUEDAVEN DOS SETMANES FORTES!!!
Avui he passat per les mans I LES AGULLES d’en redman i les sospites de tendó s’han esvait.
Demà bicicleta i dijous tornar a acumular kms.

I diumenge…..alexriu….fem la segona de 30?

Per cert shiroak,

Quote:
Ho he pensat més d’un cop de venir, però hem fa por que els ritmes no siguin iguals als meus, a més, si hem trobo cansat doncs afluixo, si hem trobo millor apreto, i crec que això amb més gent no ho podria fer.

Et puc dir que aquesta gent TIRA i que a aquestes alçades de preparació de Marató TIRARAN, però sempre hi ha algú que porta ritmes semblants. SEGUR.

Apa, força i ànims. QUE NO ESTAMOS TAN MAL!!! Al Barça ho tenim pitjor i encara pedalem (pareu compte, que encara hi som) I tal i com diu en redman : els deures ja estan fets (queda poc)

SALUT