Enric
Moderador

Ostras, la tovallola.

Doncs d’ altres opinem molt diferent; fugir de la típica samarreta, i cercar coses que et poden ser pràctiques i a mes a mes son originals, m’ assembla d’ agrair :) . Si et dediques a organitzar una cursa i a la fi la valoració es l’ obsequi, em sembla que alguna cosa no rutlla .:( No. De fet, de tant en tant ha sortit el tema dels preus de les curses i la necessitat o no de fer un regal.

I de tant en tant, també han sortit comentaris en relació als munts de samarretes que acumulem, crec recordar un consell- del Cargol?- que dia que si fa fred en una cursa et fiques una samarreta d’ aquelles que en tens a munts i quan t’ escalfes la tires i ja està. :ohmy:

D’ altres també han dit que ja no saben on ficar les samarretes. I a més a més t’ ha d’ agradar el disseny, si es tècnica, el color … (glupsss):blush:

Si volem un recordatori, suposo que el pitrall també diu molt. ;)

I la tovallola, que era molt buscada entre nedadors, m’ assembla una idea de conya.

I si no la voleu per córrer, jo l’ utilitzo per esports de raqueta. Spinnig, gimnàs, suor, de conya. :) Al cotxe, val per usos variats, va molt bé. I es petita, pràctica. Tots els que no la vulgueu, la canvio per una samarreta d’ aquelles que tinc a munts.:side: Algunes, perdoneu, no les estrenaré ni de conya. :S

Suposo que soc estrany, perquè a mi la pantene o no se com es diu la Templera II, m’ agrada, per esquaix sota els florescents es bonica. I no soc daltònic.B)

Per cert, jo a Templers donaria guants tècnics -de veritat- si no fos perquè esperem 1300 atletes (ui ui uiii) i 643 no corren habitualment. Ja ho dic, soc estrany.:silly:

Toni, gracies, mira missatges privats.