Icaro
Participant

Hola km0’s…!!!

Exquisida crònica Caragolet… Excel·lent. Gràcies per compartir-la, i enhorabona
Gràcies també a tots els altres que publiquen les seves vivences per tal que altres les devorin àvids de les sensacions que heu experimentat…

Enhorabona a l’home de negre, ha completat amb èxit la seva primera marató… I amb nota, amb un temps excel·lent. Fantàstica progresió Jordi, Enhorabona…!!!

Enhorabona també al meu estimat amic Hache, gran atleta i millor persona que enguany, un any certament difícil, ha complert amb èxit el seu repte, quatre maratons l’any dels seus 42 anys…

Enhorabona al Flo, a jmolins, que mai els hi dono per què ja estic acostumat a veure en els resultats els seus temps estratosferics, estem parlant, companys, d’un altre nivell. I enhorabona a l’autèntic marathonman, una institució, L’Abel, cargol, que quan ell ja corria jo encara estava fent la LOGSE.

He vist les vostres arribades. Emocionants… He vist a caragolet movent el mocador braç en alt, els braços de l’Home de negre al cel en senyal de víctoria, I he vist al gran Hache arribar amb mes col–ns que preparació amb una bona frase en senyal d’arribada…

Gràcies a tots, boniques cròniques