sergi farre perez
Participant

Hola numovi.Era la primera vegada que participava a la mitja de Salou.Per lo tant desconec si sempre es aquest circuit o va canviant.Si vas a la seva web trobaràs el perfil de la cursaa i més informació.
http://www.mitjadesalou.com/mitjadesalou/home_cat.html

En quan a organització va estar bé.Tots els avituallaments , la sortida, l’arribada ,els punts kilometrics tots ben marcats , la cursa ben senyalitzada i amb un voluntari a cada encreuamnet . etc.Potser es va fer una mica de cua al repartir els dorsals i al guardaroba al deixar-la.Al recollir-ho no ho se doncs tenia una mica de pressa i tal com vaig arribar vaig marchar.
No es una cursa plana.si et fixes amb el perfil de la web ho veuras.Per resumir-ho ràpid els 4 primers kms plans i per la zona del passeig del mar de Salou que va a Cambrils , desprès et pases uns quants kms cap a l’interior de Salou i cap a la part de dalt de la ciutat on vas per unes urbanitzacions totalment desertes.Estan construits els carrers i voreres , etc però no hi han cases.suposo efectes de la crisi.Cap al km 10 tornes cap a dins de Salou a buscar el punt de sortida per cambiar i anar cap a la zona de port-aventura.Al 13 una pujada llarga i forta , i aqui tornes a fer uns quants kms amb pujades i baixades continues i per una altra urbanització.Al 18 fas una altra pujada llarga i forta , planejes ua mica , una mica de baixada i et plantes al km 20 on l’ultim km es al passeig.Vas fins al final direcció Cambrils , gires en uns conos(hi havia bastants giros en aquesta cursa) i entres al passeig per fer els últims 500 metres.
Jo conec una mica la part de Salou , i crec que hi han llocs bastant bonics per on podria passar la cursa.Vaig trobar que si no era al passeig on hi havia tots els acompanyats , hi havia 0 animació durant el recorregut.Com et deia vas molta estona per urbanitzacions desertiques.Jo des del km 2 fins al final vaig anar sol.Hi havia moments que semblava que era una cursa per a mi sol.També es cert que on hi anaven grups o més gent segurament no donava aquesta sensació.
A mi no em va semblar mala cursa.Lo de l’animació als carrers ja sabem que quasi no existeix a cap cursa, i en aquesta al anar per llocs una mica més apartats i ser al dessembre a Salou , on està tot tancat i no hi ha ningú , doncs no ajuda.
Tot i així , no em va semblar mala cursa , i d’organització va estar bé.
Espero haver-te ajudat.