Álvaro
Participant

Ei companys. Com ho porteu? Jo vaig fent, ahir sessió de massatge per descarregar una mica, que ja no sóc un nen i estic rovellat :? . Aquest cap de setmana es presenta amb moltes activitats familiars i hauré d’entrenar a hores estranyes. Potser hauré de fer la tirada llarga al vespre, sense llum i no sé si gosaré sortir pel Canal de Pinyana a les fosques, no sigui que acabi fent natació pel mateix preu 😉 . No sé ben bé que faré, però no descarto estar-me dues horetes corrent a la canalització :( .

Aprofitant que comença la Setmana Santa i estarem de visita familiar, faré la Mitja Marató de Madrid el dia 1 d’abril, tres setmanes abans de la marató, tal i com s’ha posat de moda últimament (també ho fan a Barcelona, si no vaig errat). El circuit és favorable per fer marca, sobre tot els últims 7 km que són de baixada, suau però baixada al cap i a la fi :) . Rodrigo Gavela ens demana trencar la barrera d’1h 45min per aspirar a baixar de les 4 h a la marató i jo que sóc molt obedient, apuntaré a 1h 43-44 min, ja es veurà.