bodi
Participant

Cursa molt recomenable. El temps tot i la boira ens ha respectat surtint fins i tot alguna ullada de sol. Jo creia que a mida d’anar pujant faria més fred, però la temp. éra idonea per córrer.  

L’objectiu d’avui éra clar…. fer una cursa, molt dura, procurant disfrutar-la i patir el justet, que després de Berga….vaya tralla  

Intento agafar un ritmet relativament còmode i constant, sense tirons ni massa tonteries.
Només una petita crisi, del 6 al 7, em fa dubtar, però m’he proposat no caminar i procuro que el motoret no es pari. Els bessons ben carregats del passat diumenge van aguantant i el motoret es comporta.

Perfectes avituallaments, boira constant amb alguna ullada de sol, el fet d’avançar gent continuadament, veure que el motoret aguantarà a ritme constant, l’escalf de l’afició en un parell de punts….fan que la cursa vagi madurant.

Faltant dos kms., passat el xalet, m’avança l’únic corredor en tota la pujada. Aqusts dos últims s’enganxen d’allò més, però ja hi som, encara amb forces per atacar els últims metres davant el bugit de "l’afició".

2h.04’18, ben cofois, veient que la recuperació de Berga és un fet (no hi ha com trobar un massatgista com cal) i encarant ja el final de temporada, després d’estar corrent durant cinc setmanes seguides.

Gran MASSA, que ja torna a donar guerra….enhorabona! ! ! !

Al final bona foto, bon ambient i bona companyonia….

Ara ja T E M P L E R S….. 😉

madjocker no hi donguis més voltes…pasta-entrectoc….pasta-entrecot……i netejar els budells moments abans de la cursa 😯 :D

….