Arctos
Participant

Bones,

Cursa molt recomanable pel tracte que dona l’organització.
El recorregut és de sortida, direcció cruïlla Cerler, pujada constant però es fa bé perquè sempre tens l’opció d’aixecar el cap i disfrutar de les vistes que durant tota la cursa t’acompanyen. Quan es gira a la cruïlla baixes per la mateixa carretera que fa una estona es pujava fins a Benasque on s’agafa una carretereta plana fins Anciles (poble que es mereix una visita, tot i que la pressió immobiliaria ja ha arribat allí també la part antiga és preciosa) llavors al sortir es passa per un camí-carretera empedrada que va baixant fins a tornar a agafar la carretera principal on, sota el punt de vista de la gent, ve la part més dura perquè fa pujada constant i hi han un parell de rectes que desanimen una mica i així dos voltes.
Jo aquest any no puc anar perquè treballo però sempre que puc allí estic.
Sempre m’he preguntat per quan organitzaran una mitja de muntanya perquè allí tenen pais per fer una mitja i una cursa d’ultrafons.

Per cert, respecte a la ruta per arribar depen d’on siguis, però si surt de Lleida lo millor es anar fins Benabarre per la N-230, allí desvio a la esquerra direcció Benasque per la N-123. En aquesta carretera als pocs kms uns 8 o 10 desvio a dreta. Es passa al costat del embassament de Barasona i es creua el riu Esera i en el mateix pont cruïlla a la dreta es passa per Graus i ja sempre per aquesta carretera fins arriba a la zona més revirada i estreta (Congosto de Ventanillo si portes acompanyant només fara que dir lo bonic que és però tu millor concentrat en la estreta carretera) i desprès torna a ser carretera bona ja fins Benasque.

És nota que aquesta vall la tinc bastant apamada, però es que per mi és de lo milloret del Pirineu. Sierra de Chia amb bici, Llanos de Benasque per correr, Cerler per correr, bici o lo que sigui(però no les pistes d’esqui), embalse de Linsoles per fer piragua i bici, el Parc Nacional per caminar i qualsevol dels poblets per decansar i disfrutar de la gent tan acullidora que hi ha per allí.

Salut

Pd Preparat per rebre ànims de tots els espectadors, els coneguis o no, allí et sentiras millor que a casa.