xavifabregat
Participant

bones gent,

eus aqui un novato en l’atletisme que, tot i haver fet la seva primera mitja, encara te una sensacio de mes novato que mai.

com ja he dit, jo no practico atletisme tret de fa un parell de mesos quan despres de tant sentir-ne a parlar vaig decidir fer la meva primera cursa, molt popular, la de la merce i de 10 km. Que engrescant!!!

despres d’un "subidon" degut a que una propera cursa vaig millorar temps i estat fisic, hem vaig "deixar enredar" i vaig decidir provar la mitja. QUE LLARGA ES VA FER!!!

jo hem preparo, tot corrent, per gaudir d’allo que mes m’agrada. la muntanya. Eus aqui, que no se perque quan anem amb colla a fer una excursio sempre hem quedo tancant el grup i intentant animar a aquells que pel motiu que sigui no ho pasen tant be.

aquest cap de setmana jo he estat al que han hagut d’animar i he entes la importancia de tenir algu al costat que et recolsi quan passes un moment critic. GRACIES MARTA.

tot i aixo, ara nomes hem queda una petita engruna. A la proxima que fare, estare millor?? nomes queda entrenar

salut i força companys