xavi19
Participant

per un motiu o per un altre, era la primera vegada que fèia la mitja marató de lleida, no l’havia fet mai i em va agradar força

el dia abans, fent un cafè amb la família en una terrasseta, vaig conèixer de casualitat a en flo i vam xerrar una mica de la cursa, enhorabona, després de tant de temps lesionat un gran crono

gran foto de família km0 abans de començar, per cert, era la meva estrena amb l’equipatge, a partir d’ara aniré alternant km0 i sícoris depenent de la cursa

vam iniciar la cursa juntament amb un company que volia baixar d’1,32 i vam fer els cinc o sis primers quilòmetres força ràpid, per sota de 4’15, quan vam arribar al secà i camí de marimunt vam pujar una mica per culpa dels tobogans, per cert abans d’arribar al camp de l’aem ens va passar la locomotora stomix a tota màquina

quan vam arribar a torrefarrera, ens va passar el madjoker i el company que venia amb mí em va dir que m’enganxés a ell, ja que ell veia que no podia aguantar el ritme

així que m’hi vaig enganxar i vam fer tot el recorregut pel poble i la tornada fins a l’arribada en la que després de mirar en repetides ocasions la foto finish, he pogut comprovar que ha entrat ell per davant meu, però amb el mateix temps, això sí

bé, com ja he dit em va agradar força la cursa, no havia fet cap després de barcelona i em vaig trobar bé, també vaig conèixer alguns km’0 i vam tornar a veure a molts novament, crec que la propera cursa no serà fins el 15 de juny, ja sabeu quina és

salut