bru
Participant

Ieeeeeeeps,

Gran, gran matinal atlètica…enmig de la calor, estrenem l’uniforme 😆 , ens fem una enorme foto de família 🙄 , en que cada dia en som més, i més, retrobament amb gent que feia temps que no veia…

Especialment, molt, molt content de veure com l’Artur, Enric, Redman…es van retrobant i ja veuen la llum al final del negre túnel 😉 , també menció al carlos, per fer una gran cursa i acabar la seva primera mitja, segur que en vindran moltes més 😉 . I sembla que les coses es van posant a lloc, i la recuperació d’en crit ja sembla un fet, gran i sàvia cursa avui, minyó!!!!

Les meves sensacions, han sigut força bones, i sembla que el cos ja ho està agraint.
Faig els primers 7 kms per sota de 4′, per començar la carretera cap a Torrefarrera, juntament amb en Joan (Xafatolls), ben acompanyat i esquivant algun cotxe que altre :? .
Arribant al poble, ens agafa un duet encapçalat per en crit…quina alegria veure’l!!! M’enganxo a ells fins al km 18 aprox. Els 3 últims passen factura i em fan suar lo seu :? .

A meta, ens anem retrobant en tota la gran família de km0 …com m’agrada aquest esport!!!! 😉

Salut