bodi
Participant

Sempre foten canya a tot el que es mou. Sant Pere Pescador 🙄 , que voleu fer-hi 🙄

" 7 C I M S", per mi totalment recomenable, jo hi seré, vindré de Zegama i em servirà per la Núria-Queralt.

Aquest any puntuarà per la copa catalana de caminades de resistència, per tant cal no perdre el temps en inscriures a partir d’avui mateix.

La sortida és a les 6’30 del parc de les Dous, a Torrelles de Foix, a 15kms. de Vilafranca. La distància és de 60 kms. amb un desnivell acumulat de gairebé 5000 m.

Jo hi vaig participar el 2006 i vaig quedar sisè 😯 😉 , en un temps inferior a les 8h. Aquest any suposo que hi haurà més nivell i fent un temps similar cauré dels primers llocs.

La cursa és maca, sense arribar a l’espectacularitat dels matxos ni potser Prades, però estar molt bé. Ben organitzada, bons avituallaments i no és excessivament tècnica. Es assequible per tots els que volteu per aquí 😉

Ja ho sabeu el dia 8 de juny, teniu una cita muntanyera, per disfrutar durant una bona estona. Si voleu més informació consulteu la pàgina web del centre excursionista organitzador, http://www.cep.cat

Salut 😉

P.d. Ha costat però ja sóc a casa 😆 😆 😆 😆