Eli
Participant

L´he acabat !!!! per mi acabar-la ja era tot un repte. El temps molt dolent, 4H51´ però estic contenta igual ! Jo us ho explicaré des del punt de vista de l´últim calaixó de sortida…

Vam arribar divendres a la nit, així que va ser arribar i directament a dormir.

Dissabte ens vam traslladar a la fira del corredor, l´entrega de pitralls ràpida. Un munt d´expositors de tota mena (el que no trobis allí…). Vam menjar un plat de pasta i després d´aver rodat unes quantes hores per la fira (això que no volíem cansar-nos gaire) vam tornar a l´hotel per descansar. Nit de nervis… (l´acabaré?…).

Diumenge, sona el despertador, més nervis! Miro per la finestra i no plou, perfecte!
Baixem a esmorzar i veig que més o menys tots estem igual…
Ens traslladen a la sortida, foto per l´Sportravel i ja no som a temps d´anar a la foto de KM0 !!!!!!!!!
Ens col.loquem al calaixó del final l´H amb la Marta i l ´Andreu, aixó si, força endavant.
Per escalfar-nos sessió d´aeròbic abans de la sortida, almenys ens distreiem.
Donen el tret de sortida a les 9 en punt, el cel plé de globus taronjes i "grocs". Als del calaixó del darrera ens el dónen a les 9´20. Estàvem gelats feia 20´que ens havíem tret els plàstics pensant que ja sortíem.
Sols fèiem que esquivar plàstics grocs, jerseis… un munt de roba impressionant que la gent anava deixant.Quin fred, tinc els dits dels peus mig enrampats. 15 minutets i passa el fred.
Al km 19 em noto la cama molt carregada i ja penso que punxaré, però trobem els companys de les Borges donant-nos força i això et fa continuar.
Al km 25 és on ho he passat pitjor, molt mal, paro a estirar al km 30.
Quan arribo al 34 penso que sols queden 2 km per tornar a veure als companys de Borges, sort d´ells que allí estaven aguantant el fred per veure´ns passar del primer al darrer. Moltes gràcies Emili, Eugènia, Maybe, Dolors i Josep Mª Ells també es mereixen una medalla!!!
Km36 més ànims i sóc feliç perquè ara ja sé que l´acabo segur (encara que sigui a peu coix) Ja està, estic com un flam, i ja espero l´arribada!!!!!
Quina passada, quanta gent !!!
Sols arribar et venen a embolicar amb plàstics perquè no agafis fred.
L´organització no un 10, un 20!!!

A la nit sopar de km0, tot perfecte, comentant la jugada, foto de grup (amb el cuiner inclòs) i cap a dormir!!!

Aquesta ha estat la crònica de la meva 1ª Marató.