homedferro
Membre

BUUUUUFFFF!!!

Quina matinal de diumenge nois !!!

En principi havíem quedat amb el Jmarkala i en Sime, però divendres ja vaig saber que l’Stomix també hi seria. Les meves càbales anaven per rodar 15-17 quilòmetres per anar acostumant al cos… no se, anar i tornar d’Albatarrec…

Arribat diumenge a les ( del matí ens trobem amb el Jmarkala i ja d’entrada em diu que ha quedat amb més gent…. ai ai ai…
Comencem a rodar i a la poca estona se’ns afegeix el Sime i l’Stomix. Més tard, l’Edu, en Xavi19 i en Jordi, i encara un altre més quan ja havíem encarat la canalització en direcció al canal.
D’entrada tot anava molt bé, tant que fa que no ens aturem a la font, si no que ens desviem pel trencall que hi ha uns metres abans a ma esquerra i sense dilacions cap a Albatarrech.
El ritme es viu, però al ser un grup nombrós es porta bé.
Reposem líquid a la font d’Albatarrec i emprenem la segona part… cap a Montoliu! Déu de fer molt temps que no s’hi anava, doncs la vegetació del canal ara mateix és abundant i dificulta molt el poder-hi córrer tranquil.
Moltoliu, mitja volt a i tornem per allà on em vingut. Ara però, el ritme si que es exigent de debò, i finalment el grup es trenca en tres. Cada ú al seu ritme.
Ens retrobem a la font i aquí si que campi qui pugui, doncs n’hi ha que encara no han dormit, d’altres que les obligacions familiars ja fa estona que els criden i d’altres amb agendes atapeïdes que complir. Retornem fins al riu on poc o molt ens passem revista, ni que sigui visual, i ens acomiadem fins propers dies.
Acabo pujant fins al castell i de tornada a casa calculo que n’hauré fent uns vint… i cinc o sis d’ells a bon ritme!

Xavi19 i Jordi… apunteu-vos a Sant Sebastià!!
Sime i edu… vosaltres ja ho esteu!