Artur42
Participant

Hola a tothom,

De tots els missatges que he escrit en aquest fòrum, i en són uns quarts, aquest és el que em fa sentir més malament. Molts de vosaltres sabeu la il.lusió que em feia córrer aquesta mitja marató, per ser la del meu poble. Però m’hauré d’esperar a la tercera edició 😥

Aquest matí he anat a cal metge -l’amiga Dr Yolanda Puentes- en un últim intent per rebre autorització per córrer a El Pont. Quatre radiografies, una exploració a fons i sobretot el seny, s’han posat d’acord en recomanar que descansi una bona temporada si no vull que la tendinitis rotuliana que pateixo es converteixi en crònica.

Inicialment havia pensat d’anar-hi igualment per animar i, si calia, ajudar als organitzadors, però diumenge passat, a Mollerussa, ho vaig passar molt malament veient la cursa des del cap a la cua, sense poder-hi participar.

Volia fer d’amfitrió, però no podrà ser. Tot i això us vull desitjar una molt bona estada en un gran poble. Disfruteu d’El Pont: dels seus carrers, de la gastronomia, de l’entorn i…sobretot disfruteu de la gent, dels ponterrins.

Salut

p,s: Neus, ho sento, ja veus com són aquestes coses. Això sí, l’any que ve corro encara que sigui amb un bastó.