homedferro
Membre

nois, nois, ,nois…

com que la cosa no podia quedar com estava, avui, i assabentat com estava que havien quedat al riu KM1 (????) en Adolfo i en JFK, per anar a buscaar a la Lagartija al Club Natació Lleida, i com aquell que no vol la cosa… m’hi he afegit. I no només jo, durant una estona, en Crit també ha fet acte de presència i ens ha obsequiat amb la seva conversa.

Hem sortit del riu i ens hi hem deixat el Crit, que s’en anava directe a per les oposicions (si et surten com la cursa, podras elegir plaça!!!). La resta,
cap a Pardinyes, i per la seva rambla cap amunt, fins enllaçar amb el Secà, i fins al CNL pel camí de Marimunt d’infaust record per als meus peus…

Remullem la gola al club i reemprenem camí amb la Lagartija i el seu projecte de convertir-se en triatleta… esdevindrà Lagaciraptor !!!
Tornem pel canal que dona a l’Arnau de Vilanova en una agradable 1/2 horeta i anem fent fins a Ferran el Catòlic, on cada ú cap a casa seva.

En total 1 hora i 50 minuts, què després del desastre de dimarts (Hòstia Bru, ho sento xic! però de debó que no podia, no se si era l’hora o què, però no podia!) he tingut un efecte balsàmic i de recuperació de moral. Madjoker, estaré a punt pel 20A. Ara a veure que es fa el diumenge… sembla que s’esta gest ant una altra multiquedada de diumenge