estefi
Participant

:?
despres d´una setmana , i d´una mica de temps faig cinc centims de la cursa.
➡ tot te un proces, i en una cursa de 100 km ,el proces i el temps de preparacio es MOLT i llarg.
vaig comencar el 16 d´agost . sis dies de set de cada setmana, amb refredats, alguna "lesio" i amb fred i "pluja", … i curses de preparacio ….
pero lo que conte, es a veure que passara el dia 30.
surtim a les 7 del mati.negra nit, y fred.
ens fem foto dels catalans som 5, (jo l´unica noia) i cap a la sortida.
el cap el tic preparat per contar voltes, no kms…. seria massa dur, es com pensar en un pastis , i fer deu trossos, i cada volta es un tall, que es va suman al pastis, fins fer-lo sencer…. 😆
es aixi d´extrany¡¡¡ 😯
1 VOLTA es per "toma de contacto" amb el relleu, amb el grup, amb el ritme personal.
vaig amb el Garmin, tot un luxe d´informacio.
fred a les mans, es fa curta la volta.
2 VOLTA mes o menys com la primera, vaig entre dormida, i somian, son molts dies esperan fer aquest Campionat.
crec que vaig massa rapida, pero vaig comoda.
3 VOLTA m´agrupo en una colla d´experts(ells sol faran 50 km…) van rien i parlan. jo no. escolto, miro el Garmin.observo els corredors. es tot un mony el ultrafons…. m´agrada.
4 VOLTA encara trobo certa comoditat a la cursa, no fa mal res, encada avituallament, agafo liquit, i ja tambe solit (1/2 platans, codonyat….) poca quantitat…
5 VOLTA aqui, comença la meva cursa….
al km 44-45 +- de cop me fan molt mal les cames (quadriceps….) i penso que si a d´anar amb aument….. dons no podre…. 😥
es dur, es dificil… a sigut de cop…. el ritma es mes lent…. a les pujades camino desde ara….
6 VOLTA agafo un "gel" el trago i aigua…. espero el miracle, vaig tocada…. ❗ camino els tres kms que hi ha a la sortida de cada volta… el recorregut es molt dur… es trenca-cames… ➡ i….. en 5-6 km el dolor baixa una mica i NO AUMENTA, es quede aixi, fins…… estic mes animada, (sub divideixo les voltes…. en els talls que costen menos, en aquell km que hi ha una rotonda… en una baixada… en fi¡¡¡ busco motivar la ment, i les cames 😡 …. es dur….
d´aqui al final del "pastis" es ETERN, cada volta es llarga i feixuga….
pero vull acabar-la.
les voltes fins l´ultima sont "similars" alguna, mes dura alguna mes dura…. fins al km 85 vaig 2 del Campionat d´Espanya, pero aquiu no es facil passar a ningu….
tinc que anar al bany dos vegades… al carrer no puc fer pis , les cames no es poden plegar…. vaig al pavello, perdo temps… pero… es necessari… encara tinc temps…no masssa…
la gent va acaban les seves curses….
jo, encara busco els meus talls del pastis….
crec que la ultima volta (sol falten 10 km) es molt dura, fa vent desde casi la volta 3, de cara 5 km … fort, ara come´ça a ploure amb ganes i vent …..
he baixat el ritme, sort que el meu entrenador m´anima constanment desde la vorera,(va amb bici….) moralment es tot, es ajuda, es genial…. ACABAR….. 😯 ES LA PARAULA MAGICA…. camino ,correr es un suplici, no es correr es trotar molt suau les cames fan molt mal…. increible.
quede menys de 40 minuts+- per acabar el temps de meta de cursa, i me falten 3 km…. faig contes de a quant el km… i si tindre temps…
cada km … es per el meu PASTIS…..
RECORDO EL ULTIM KM, ES BAIXADA, PLOU, I LES CAMES ….UNA VOLTA A LA DRETA, UNA VOLTA A L´ESQUERRA… I LA RECTA A META…. recordo el soroll de la moto de l´organisacio al meu darrera, i la cridoria del grup Ñ D´ULTRAFONS…. (el equip meu de ultrafons…) . no puc descriure tot, pero es tan o igual que cada una de les nostres curses , les que cada un de nosaltres fer, acaben i compartim.
GRACIES PER TOT EL SUPORT.
😉 DE TOT COR.
ESTEFI :D