Joker
Participant

Benvolguts companys, enhorabona a tots, especialment per a la Lagartija i en Hache en la seva primera Mitja.

I dic, enhorabona a tots, passant olímpicament del resultat aconseguit. Us felicito simplement pel fet de participar i viure aquesta experiència que és fer una cursa com aquesta, on la distància ja és considerable. Hagi anat bé o no, s’hagi batut la marca personal o no, el vent, la pluja, les pujades i les baixades, el públic, els acompanyants ocasionals, les rampes, la set, la calor i el fred, el "flato", etc…tot això i més forma part de la història de cada cursa i per això la fa única, especial i irrepetible. Algun es pregunta, com es pot gaudir llevant-se del llit un diumenge tan d’hora per anar a correr 10, 21 o més km’s?, com és possible passar-s’ho bé mentre s’està patint?, com és possible què, a més, ho fem sense rebre res material a canvi? i, no contents amb això, encara paguem calers per poder-hi participar!!!…..jo li diria….."Pruébalo chaval, pruébalo!"…encara que, segur que hi ha una explicació científica, jajaja :roll:.

Perdoneu la meva "diarrea verbal"…. :wink:…si algun dia corro una marató suposo que aquestes paraules encara tindran més sentit, veritat companys maratonians?

En quant a la cursa us he de dir que,……síiiiiiiii!!!! he baixat d’1h:40′!!! 😆 …només per 15” però sí. He tingut bones sensacions tota la cursa, excepte després de beure al km 15, quan una mica de "flato" m’ha acompanyat una estona. He hagut d’apretar als últims km’s perquè estava veient que l’objectiu s’escapava, però al final s’ha pogut aconseguir… :mrgreen:

Molt content de poder conèixer i saludar alguns dels components i amics de KM0.