Álvaro
Participant

Primer de tot, tenia la intenció de participar a la foto inicial, però problemes de logística amb la meva dona han fet que no tingués temps. De fet, tot esperant que ella arribés a la línia de sortida gairebé el que no arriba sóc jo. De miracle que al guarda-roba m’han agafat la motxilla que li havia de deixar a la meva santa i encara he hagut de fer un sprint per arribar a la sortida. Ja us ho dic: no us en refieu de les dones! 😈

Després us he vist amb les noves samarretes, però ja no m’he decidit a dir-vos res. Coses de la vida.

La cursa bé, 1h 46 min, he baixat tres minutets la marca de l’any passat. Volia baixar de 1h 45 min, però estic content. Vaig sortir de menys a més, l’anada aguantant-me i a la tornada anava molt bé, incrementant el ritme, passant corredors tota l’estona i amb molt bones sensacions. Cap al km 15 pensava que aconseguiria el meu objectiu, però a la pujada de Gerb, amb el vent bufant de cara encaixat entre les cases, m’he adonat de que seria un altre dia això de baixar dels 105 min.

Ara bé, com diu Crit que els primers es descompten 2 o 3 minuts pel vent, jo ben bé em podria descomptar un minutet de res per dir que en realitat si podria haver fet la marca 😆 .

De fet, repassant els temps parcials, crec que hauria de haver sortit una mica més fort, només 5 o 10 segons per km més ràpid i no buscar un ritme molt alt al final.

L’organització molt bé. L’any passat van tenir problemes per donar els dorsals i aquest any ho han solucionat, això vol a dir que estan per la feina :D.

Lo negatiu, m’afegeixo a la queixa dels trànsit, no he vist grans perills però la caravana que remolcava un cotxe ha passat molt a prop de un corredor que anava tot just davant meu. Això és a corretgir per l’any vinent.