segarrenc
Participant

Salut companys,

Felicitats a tots per una prova més, però especialment a la lagartija, que en el seu debut mereix una menció especial.

Avui he estat a Balaguer, però no a córrer i he pogut veure el goig que fan les samarretes del Km0, que de ben segur aportaran una mica més de caliu a les curses.

Les meves sensacions són diferents a les vostres, és clar no he corregut, encara que últimament em trobo millor i crec que ja falta menys per participar en alguna mitja.

Des del punt de vista d’espectador privilegiat, doncs coneixia molts dels participants avui a la prova i després de repartir els calendaris per molts companys dels altres clubs si que em ve de gust comentar un parell de coses. No sé si és el fil més escaient però s’hi pot considerar perquè ho situo a Balaguer que és on hi ha hagut el debut oficial del km0 i on m’he trobat amb moltíssims companys per parlar del tema.

Com el diable, més per vell -anys que m’hi arrossego que no pas d’edad- que per corredor he pogut copsar una vegada més el privilegiat que sóc d’haver fet tants bons amics. I com tothom m’associa als Fondistes Racing Cervera uns quants s’han estranyat de veure’m a la nova moguda i m’han preguntat si havia cambiat de bàndol.

Això em ve que ni pintat per comentar que mentre tingui l’energia i els ànims de participar a les curses la meva samarreta serà la cerverina de les meves arrels i orígens, però em fa content de dir-vos que crec que km0 és un projecte molt il-lusionant, sòlid, integrador i ambiciós que aportarà molt a l’atletisme de fons popular de terres de Lleida, i Lleida ciutat especialment. I si el projecte ja em sembla prou engrescador, més confiança i apreci em mereixen les persones que hi ha al capdavant treballant des de fa mesos per posar fil a l’agulla. Em considero afortunat d’haver estat convidat a ser-hi.

Com deia uns missatges més amunt l’albertbo-crec-, això només és el començament. Espero aviat un gran nombre de samarretes dels km0 participant en futures curses i invaïnt la canalització, la mitjana i l’horta. Llarga vida, companys!!!!.

Una abraçada a tots.