bru
Participant

Ieeeeps,

Ostres, quin dia, d’aquells per recordar sempre!!!!

La mitja de Balaguer sempre ha sigut un xic especial per mi, doncs a l’any 2003 hi vaig fer la meva primera mitja (eeeh!!! lagartija…), l’any següent vaig fer la mitja en més mal record que tinc, doncs vaig acabar casi amb 2 hores, arribant a casa amb 39 de febre 🙄 .
L’any següent, no hi vaig poder anar, doncs va neixer la meva filla Joana, i l’any passat, va fer molt fred i ens va ploure molt.
Aquest any, que us haig de dir…ha debutat en cursa un projecte esperançador, il·lusionant i acollon…, llarga vida a Km 0 Ponent !!!

En quant a la cursa, desprès de la setmana passada fer la marató, hi anava mig recuperat, amb les cames força carregades però, coi…qui s’ho perd!!!!! He anat força còmode fins el final, que el vent i voler apretar un xic més al final he acabat bastant baldat!!!

Crec que l’organització l’ha encertada de ple posant l’arribada al camp de futbol. Tambè, molt bé a l’hora de donar els dorsals :D

Felicitar a la lagartija per la seva primera mitja,acabar i disfrutar-la no te preu!!!!
Artur42, llastima que faltaves tu…però no et lliuraràs d’anar ben groc fluorescent a la pròxima cursa!! 😆
Felicitar tambè en JMarkal i en Cargol per la cursa, uns metres mes i m’atrapeu bandarres!!!
Molt be homedferro, has tingut seny i has fet una magnifica companyia a la debutanta!!!
Agrair en Bodi, que ha vingut des del Penedes per donant-se suport!!! Gracies company, ja ho mullarem ben mullat tot això!!!!
Felicitar en Crit, pel bon temps tenint en compte les condicions que hi havien avui i per la copa…quina il·lusió!!! encara haurem de fer un museu de Km0!!!!

Salut