Arctos
Participant

Bones,

Per on començar, ho tinc difícil, no se si parlar de:

– Lo guapes que son les samarretes de l’associació. Hi ha alguna manera d’aconseguir-ne una :?: hem feu molta enveja.
– De la cara de nervis i il·lusió de Lagartija just abans de començar i de la cara de satisfacció i més il·lusió al arribar. I tu tenies por de no acabar :?: ja veuras com això enganxar i de veritat.
– De les bones sensacions amb que ha acabat Homedferro pensant en el seu immediat objectiu.
– De lo divertit que ha sigut la tornada de Sant Llorenç saludant i animant als amics. A sobre anant amb un il·lustre com Crit torhom ens animava i feia més curts els kms.
– De lo molest que ha sigut el vent de tornada i de lo agradable que ha sigut anant (no ho semblava però anava ajudant).

Però sobretot vull parlar de l’ajuda que he rebut per part de Crit que quan jo volia afluixar ell estava allí per animar i fer-me tirar endavant, o quan el vent bufava fort ell hem feia relleus per ajudar-me, o de lo important que hem sentia de portar una llebre que hem marcava un ritme perfecte….ja voldria Hicham el Guerrouj tenir una llebre com la que jo he tingut avui. Gràcies 😉

Lo de menys, i ho dic de veritat ha estat el crono tot i fer millor marca personal i ja forma part del club de 1h20′ 😯 ni jo m’ho crec que m’ho hagi passat tan bé aconseguint alló que tant havia somiat.

Salut i kms

Pd Artur42 deu ser dur treballar en aquest món on la paraula esport és sinonim de futbol, llastima.
Pd2 Sento no haver pensat en la foto però ni he pensat estava massa nerviós. Sorry