albertbo
Participant

Bona tarda, després de dinar ja us puc donar les meves impressions d’avui.
Aquesta Mitja serà sempre recordada com la de l’estrena en competició de Km. 0 Ponent. Quin goig feia veure’ns alguns companys amb la flamant nova samarreta ! :D I més que en serem aviat ! A mi m’ha vingut gent tota encuriosida a preguntar-me d’on érem. Jo els hi feia cinc cèntims però ràpidament els remetia a la web. Donarem a parlar, ben us ho asseguro.
Jo, tot i que de casa a Balaguer hi tinc 10 minuts de cotxe, no he arribat massa sobrat de temps, per anar a buscar el pitrall, emprovar-me la samarreta, escalfar… Ni he pensat en la foto (n’hi ha hagut ?), m’he despistat totalment.
He saludat alguns companys abans de la sortida, gens difícil trobar els nostres 😆 . La gentada que érem hem encarat l’anada a Sant Llorenç amb un temps que ens ha respectat molt, temperatura suau i aire bastant encalmat. Jo molt tranquil, a la meva, em conec molt bé la tornada i sé que ni tot és baixada, ni molt menys, ni potser tindriem les mateixes condicions atmosfèriques.
Ben cert, en donar el tomb l’aire comença a fer-nos la guitza, no és molt fort però emprenya. Decideixo mantenir el ritme de l’anada i evitar aventures arriscades. Tot començant a donar-nos tàcits relleus amb una corredora aragonesa, arriben pel darrera, abans de Gerb, en baldato i porcalleocho, que es veu que amb el tren de l’hora i tres quarts devien fer tard.
Agraeixo molt la nova companyia, perqué començo a anar justet, ja. Els kilòmetres que falten els farem plegats en baldato , un tipus molt maco, de gambada, conversa i riure fàcil, i jo. Volent o no, tiba de mi i se’m fan menys feixucs.
Mateix crono que l’any 94, ja m’està bé. Després d’uns anys de progressiu empitjorament, en aquesta Mitja, si puc estar com llavors és que l’entrenament es deu notar.
Llarga vida a Km 0 Ponent !!