rafamelero
Participant

Hola a tots/es, he estat desconectat del forum perquè vaig estar corrent la Mitjamarató de Londres (Asics Fleet Pre London Half Marathon ). Malgrat que soc molt nou en atletisme popular, tot i que ja porto molts anys en aquest esport, em vaig decidir d’anar a Londres per veure com es corre a fora de casa.
L’experiància a estat molt bona, l’organització és exel·lent, és impresionant quanta gent col·labobora en la cursa. No hi ha cap cruïlla ni rotonda sense algun membre de l’organització.
Les dificultats que presenta, apart del clima es clar, és que allà tot va en milles i no en quilòmetres, i sobre tot que l’habituallament és en gots d’aigua i no amb ampolles, i entre que no estic molt acostumat a veure corrent i els gots ,aquest aspecte per mi va ser un desastre, però en general molt bé.
Us he de dir que em queda molt d’aprendre i al·lucino quan escolto a alguns de vosaltres que heu fet 30 "mitjes" o més…
M’està sent molt dificil regular i surto massa ràpid, després ho pago es clar, però bé no em queda més camí que seguir corrent més curses i anar fent. ( Quasi segur la mitja de Lleida )

Respecte a la mitja de Montornés m’han dir que és molt ràpida o sigui que els que hi aneu, molta sort.