bru
Participant

Ieeeeps,

Ostres, avui un molt bon matí atlètic 😆
Una molt bona companyia…una parella del Penedès 😉 , i desprès correr una d’aquelles curses que valen la pena durant tot l’any!!!!
:D
Arrivem amb la Airun una hora avans, preveient les cues amb la cantitat de corredors que hi havia.

Recollida de dorsal i xip sense pràcticament cap cua (en general, molt bona organització).

Ens trobem i la fem petar amb en bodi i l’Assumpta, xerrades amb companys de corredors.cat, fotos aqui i fotos allà…ens canviem i sense escalfar :? , cap a la sortida.

La cursa, d’aquelles per fer una bona marca!!!! La veritat, es que el recorregut m’ha sorprès, crec que es molt ràpid, penso que potser es la mitja més ràpida de les nostres terres!!!!! 😆 …a veure si l’any vinent som uns quants Km0’s més a Montornes!!!

La primera meitat, es va per carretera fins a la Roca del Vallès, varietat de perfil però en general, amb tendència a pujar, encara que no ho sembla.
Mitja volta arribant a la Roca i altre cop cap a Montornes, però aquest cop, si que dona la sensació que el perfil baixa, pots anar amb un ritme molt més viu fins pràcticament el Km 17, on hi ha una petita pujada, uns 150-200 mts,per desprès anar planejant fins a l’arribada.

Sensacions que he tingut, dolentes els primers Kms i poc a poc m’he anat trobant cada cop millor.
Al final, temps de 1.24.30, content, 30 dies desprès de la marató de Valencia.

Obsequis, bossa enorme amb productes de neteja del seu patrocinador que m’ha costat un ou portar-la fins al cotxe :? , i una samarreta tècnica, a més de beguda i menjar de pasta per tothom.

Tambè hi havia servei de guarderia. Molts voluntaris molt ben coordinats i donant un bon servei a tanta gent (erem uns 2000 corredors a la mitja i 500 a la de 5 Kms) :D
La Airun, contenta desprès de fer la cursa de 5 Km…a veure si us ho explica…

A dutxes, xerrada amb en danic (gran cursa company!!!!), Molta sort a Praga!!!!

Gracies Crit per penjar la foto 😳
Aaaaa….la gran fotografa era l’Assumpta, gràcies guapa !!!!!
L’any vinent, i ella ho ha dit amb varis testimonis davant, correrà la de 5 Kms!!! Queda dit!!!!